Mitä pelejä pelaat kännykällä?
Ajattelin ladata jonkun pelin kännykälle, suosittele lempipeliäsi ja kerro sisällöstä.
Kommentit (26)
Toy blast, toon blast, Yatzy, idle miner, idle farming empire
Lähtenyt korna-aikana vähän lapasesta pelaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Hay day:ta oon pelannut pari vuotta. Ihan paras, kevyt mutta koukuttava peli. Nykyään tosin pelaan vain noin tunnin kuukaudessa, joskus pelasin joka päivä tunnin tai kaks..
Joo alussa levelit paukkuu silmissä, mutta sitten alkaa hidastua rajusti. Timanteilla tietysti etenee nopeasti, mutta nepä yllättäen maksavat oikeaa rahaa. Jotkut tyyliin tasolla 500, mutta taitavat olla öljysheikkien jälkikasvua.
Pelaan Supercellin pelejä aika paljon: Clash Royale on suosikkini, siinä kivat taistelut. Tosin miinuspuoli, että pitäisi ostaa kortteja rahalla jos haluaisi edetä muuten kuin tosi hitaasti pelissä. Itse en osta. Muut suosikit Clash of Clans samoin taistelupeli, Hay Day farmipeli, Pokemon Go kävelyllä hauska lisä, Minecraft World samoin kävelyllä (beetaversio). Harry Potter Wizards United peliä yritin, mutta se ei mahdu mukaan kun pelaan jo noita kahta kävelypeliä.
Hay Day, I Love Hue, Blossom Blast Saga, Castle Cats, Cat Game, Epic Seven ja Love Live
Moi, kuinka pitkällä olet? Itse avasin hiljattain book 3:n. Ihmettelen, siirrytäänkö siinä ajassa taaksepäin? En oikein ymmärrä sitä sen jälkeen, miten book 2 päättyi. Oletko ohittanut tuon vaiheen jo? Osaatko kertoa? En uskalla kysyä facessa, kun siellä tullaan lankoja pitkin jos paljastaa mitään juonenkäänteitä.