Tuttava sanoi einekseksi tölkkilihapullakastiketta ja mummon :00 mun mielestä se on ihan normiruokaa
Eineksiä ovat pizzat, hamputilaiset ja mikroruuat.
Tuttava osti jalostajan siniset lihapullakastikepurkin ja mummon muusia ja sanoi ettei jaksa tänää tehdän ruokaa vaan heillä syödään epäterveellisiä eineksiä..
Tuo ei minusta ole einesruokaa
Kommentit (24)
Oudoimmat aloitukset AV:lla vol. 10000000000000000000
No todellakin tölkkilihapullat ja mummon muusi on eineksiä
Vierailija kirjoitti:
No todellakin tölkkilihapullat ja mummon muusi on eineksiä
Itse asiassa tölkkilihapullat taitaa olla säilykkeitä.
Kumpikin on väärässä. Tölkkilihapullat ovat säilyke ei eines. Eines on valmisruokaa, joka ei ole pakaste tai säilyke. Mummon muusijauhe taas on kuiva puolivalmiste
Sinänsä tuollaiset tölkkilihapullat ovat ihan yhtä epäterveellisiä kuin valmislihapullat. Siinä mielessä sana eines on ollut kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin on väärässä. Tölkkilihapullat ovat säilyke ei eines. Eines on valmisruokaa, joka ei ole pakaste tai säilyke. Mummon muusijauhe taas on kuiva puolivalmiste
Sinänsä tuollaiset tölkkilihapullat ovat ihan yhtä epäterveellisiä kuin valmislihapullat. Siinä mielessä sana eines on ollut kohdillaan.
Erikoinen kommentti kun alkuosa on täyttä faktaa ja loppuosa on pelkkää jokellusta. Onko sukellusveneen kutsuminen kalaksi "kohdillaan" koska molemmat kulkevat vedessä?
Ei ne mitään normiruokaa todellakaan ole, ihan yhtä epäterveellistä kuin jos olisi eineksiä.
Eines on normiruokaa ja eines voi olla myös terveellistä. Esim. valmissalaatit on eineksiä mutta silti terveellisiä.
En ole koskaan ostanut tölkkilihapullia.
Jotenkin söpö, toi hamputilainen.
Telttaretkellä jees, muuten ylihintaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään normiruokaa todellakaan ole, ihan yhtä epäterveellistä kuin jos olisi eineksiä.
Pitäisi tietää vaihtoehdot ennen tuomiota. Esimerkiksi hyvistäkin raaka-aineista valmistettu kotiruoka voi olla liian suolainen, rasvainen, ravitsemukseltaan yksipuolinen tai vaikka annoskooltaan suuri.
Kaikki valmisruuat ja ” lisää vain vesi” - ruuat on eineksiä, ihan sama mihin ne on pakattu.
Säilykkeet on tarkoitettu jääkaapittomille.
Yyh tölkkilihapullia ja mummon muusia. Söisin mielummin pari voileipää ja paistetun munan.
Vierailija kirjoitti:
Yyh tölkkilihapullia ja mummon muusia. Söisin mielummin pari voileipää ja paistetun munan.
Kreikasta on tulossa isomunaisia lapsosia - jaksatko niellä kaiken ja loppuun asti...?
Just söin eilen pussimuusia ja tölkkilihapulla jutskaa. Ja hyvää oli :D Minä en ainakaan joka päivä jaksa kokata mitään. Pakko välillä turvautua eineksiin ja kyllä nälkä lähtee. Olen huomannut että monelle tosi iso kynnys edes myöntää että käyttää eineksiä, miksi ihmeessä ?! Surutta vaan välillä einestä ääntä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se eines välttämättä ole epäterveellistä, mutta normiruoka tai arkiruoka itse valmistettuna voi olla parempaa, ehkä jopa terveellisempää.
WTF