Kerro jokin erikoinen biisi josta pidät!
Itse olen rock- ja heavymusiikin suurkuluttaja, mutta jostain syystä Katri Helenan Tule luo-kappale nostaa ihokarvat pystyyn ja liikutun. Onko muilla vastaavia biisejä?
Kommentit (30)
Oikeastaan en taida kehdata mainita sitä täällä. Voisi olla joillakin aika hauskaa ja tuskin kukaan muu on sitä kuullut.
Skrillex: Bangarang. Ei minun tyylistä musiikkia, mutta koko levy tuota nimikkobiisiä myöten on ihana! Parempaa taustamusiikkia kotijumpalle en ole löytänyt.
Cemetery polka. Löytyy Tom Waitsin albumilta Raindogs. Oudolla tavalla upea ja kolkko kappale.
Edelliseen jatkoa. Kai on pakko tunnustaa. Tuli jokin aika sitten tämä biisi vastaan ja voin sanoa, että tykkäsin siitä heti kaikesta hassuudestaan ja outoudestaan huolimatta ja koko bändin olemusta tai soittotaitoa tai mitään muutakaan lukuunottamatta . Tuskin kukaan on koskaan kuullut ja ihmettelisin jos on. Kuuluu niihin, joista ajattelin aina että tämä on sellainen mistä ei voi myöntää pitävänsä julkisesti, eikä ole edes ainoa tämän bändin biisi. Toisaalta muuten pidän tämäntyylisestä. Minä täällä menen piiloon 😅
Ragdolls - Michelle 😅
Tällä hetkellä Mr. Vain-Culture Beat
Lux Aeterna on mahtipontinen kpl
Annie's song-John Denver
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen jatkoa. Kai on pakko tunnustaa. Tuli jokin aika sitten tämä biisi vastaan ja voin sanoa, että tykkäsin siitä heti kaikesta hassuudestaan ja outoudestaan huolimatta ja koko bändin olemusta tai soittotaitoa tai mitään muutakaan lukuunottamatta . Tuskin kukaan on koskaan kuullut ja ihmettelisin jos on. Kuuluu niihin, joista ajattelin aina että tämä on sellainen mistä ei voi myöntää pitävänsä julkisesti, eikä ole edes ainoa tämän bändin biisi. Toisaalta muuten pidän tämäntyylisestä. Minä täällä menen piiloon 😅
Ragdolls - Michelle 😅
Tämä siis viestiin 22.
Kun mä jäin äitiyslomalle oli Rammsteinin Mutter hitti. Siitä tuli mun jokavuotinen äitienpäiväbiisi.
Mulla on tapana bongata joskus hyviä kappaleita TV sarjoista. Löysin Maria Langin Christer Wijk -dekkarisarjasta ihanan ruotsalaisen kuorolaulun Kung Liljekonvalje av dungen. Sitä kuuntelen kun kielot kukkii..
Kappaleen nimi on In the Bleak Midwinter, mutta mikä on seuraavassa linkissä olevan version nimi? Ko. kappale alkaa kohdasta 15:53
Mirumaru - Kiitos Agricola