Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni mielenkiinto mieheen ja seksiin, kun ihastus loppui

Vierailija
25.04.2020 |

Olin siis ihastunut toiseen mieheen useamman vuoden ajan. En.tehnyt mitään, enkä edes puhunut jänelle, mutta se tunne sai minut onnelliseksi. Koin olevani naisellinen ja elossa ja jaksoin laittautua arjessa, seksi oman miehen kanssa kiinnosti.

Päätin sitten lopettaa sen "henkisen pettämisen" ja lopputulos on, että kukaan mies ei enää kiinnosta, ei omakaan. En koe itseäni naiselliseksi, enkä seksikkääksi. En jaksa enää huolehtia ulkonäöstäni, kuntoilu on jäänyt. Ei millään huvittaisi harrastaa enää seksiä mieheni kanssa.

Eli olipa sitten taas kannatettava juttu tämä 109% henkisesti uskolliseksi ryhtyminen. Ei tehnyt hyvää itselleni, eikä varmaan miehellenikään. Tuntuu kuin elinvoima olisi kadonnut minusta ja olisin täysin mummoutunut.

Joo, kivittäkää nyt vaan.

N47

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Vierailija
2/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on alkanut vaihdevuodet.

Etkä sinä kyllä tainnut ennenkään omaa miestäsi rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia hulluja.

Vierailija
4/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on alkanut vaihdevuodet.

Etkä sinä kyllä tainnut ennenkään omaa miestäsi rakastaa.

Rakastan kyllä, en vaan enää himoitse. Ne ovat eri asioita.

Ap

Vierailija
5/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koit saavasi siitä haavesuhteesta, ja miten sen saman asian laita on omassa suhteessasi?

Milloin ajauduit sisarussuhteeseen miehesi kanssa ja miksi? Meillä se tapahtui kun petyin mieheen pahasti enkä löytänyt ulospääsyä tilanteesta.

Vierailija
6/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostanut jo villalankaa vanhuuden päiville.

Tilaan kahdet sukat.

Zinc

Vierailija
7/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä koit saavasi siitä haavesuhteesta, ja miten sen saman asian laita on omassa suhteessasi?

Milloin ajauduit sisarussuhteeseen miehesi kanssa ja miksi? Meillä se tapahtui kun petyin mieheen pahasti enkä löytänyt ulospääsyä tilanteesta.

Kai minä koin olevani viehättävä ja haluttava. Olihan siinä myös ihastukseen liittyvää jännitystä, mitä vanhassa suhteessa ei ole. En oikein näe miestäni kovin miehekkäänä enää, enkä koe oloani naiselliseksi. Myös seksi on ollut epätydyttävää vuosia. Olen kertonut, mikä minua kiihottaisi, mutta mies ei halua ryhtyä sellaiseen.

Ap

Vierailija
8/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt siis syytä miestäni, olen itsekin epätäydellinen ja huono puoliso. Se sivuihastuksen päättäminen teki jopa vielä huonommaksi.

Vierailija
9/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ostanujt jo villalankaa vanhuuden päiville.

Tilaan kahdet sukat.

Zinc

Vanhuus tulee 20v. kuluttua.

Vierailija
10/10 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nainen syyllistää miestä omasta haluttomuudestaan. Ei sellaista epäkohtaa taida ollakaan, josta nainen itse kantaisi vastuun. Aina on muissa vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi