Pelottaa. Miten mies reagoi tähän kun kerron?
Eli kuinka kerron että olen tutustunut lääkäriini vapaa-ajalla ja että jotkut jutut ovat menneet vähän "yli rajan"? On ollut koskemista ja kasvojen lähelle viemistä?
Olen ollut viime aikoina poissaoleva ja mies kysyi suoraan, että olenko pettänyt. Vastasin että en ole tietenkään, enkähän tavallaan olekaan.
Voiko olla että hän hermostuu ja laittaa välit poikki? En itsekään tiedä tuosta jutusta, mitä lääkärini tarkoittaa.
Kommentit (16)
Jos tuuri käy hän voi ehottaa cuckold-leikkejä. Ja kaikki voittaa..
Oliko tää se lääkäri, joka on miehen tuttava?
Et kerro mitään vaan panet välit poikki lääkäriisi, nuolet haavasi yksin ja jatkat elämääsi. Mitä hyötyä on kertoa jotain tuollaista miehelle, ellet sitten halua erota?
Jos välität miehestäsi niin kerrot rehellisesti ja myös sen että rakastat kuitenkin vain häntä ja et halua muita miehiä kuin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on viety kasvojen lähelle? :O
Mitä lie lääkärileikkejä on leikitty.
Vierailija kirjoitti:
Siis lääkärini tuli käytävällä vastaan kun oli hiljaista (olin käynyt verikokeessa klo 7) ja pysähtyi eteeni, sanoi "hei, mitä kuuluu" ja toi kasvonsa niin lähelle kasvojani että ne melkeen koskivat. Samalla hipaisi käsivarttani
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie lääkärileikkejä on leikitty.
Niin minäkin luulen.
Vierailija kirjoitti:
No hän vei elimensä kasvojeni lähelle ja halusi että tutkin sitä. Kertoi että on normaali käytäntö niin tutkin. Sieltä tuli jotain valkoista lopuksi? Teinkö väärin.
Palstan lääkärihullu on taas herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän vei elimensä kasvojeni lähelle ja halusi että tutkin sitä. Kertoi että on normaali käytäntö niin tutkin. Sieltä tuli jotain valkoista lopuksi? Teinkö väärin.
TMI
Mulla oli miehenä yhen naisen kanssa vähän peliä. Lopulta sit rohkaistuin ja ehdotin vaimolleni, et otettais kolmen kimppa. Vaimo suostu vasta pitkän suostuttelun jälkeen. Lopulta tilanne päättyä siihen, ne alko keskenään paneskella ja mut ajettiin kepillä hemmettiin koko kämpästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään tehnyt väärin. Sulla n oikeus omiin harrastuksiin ja omiin kavereihin.
Mietityttää myös kun lääkäri kysyi että missä asun ulkona vastaantullessaan ja kerroin. Hän sanoi tietävänsä nämä talot. Voikohan alkaa nyt liikkua täällä? Ap
Pafkapuhetta. Sadas provo aiheesta tänään.
No ei ole.. Oysissa tämä. En tiedä, mutta tuntuu että muillakin saattaisi olla ko lääkäristä samoja kokemuksia. Ap