Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammenterhot maananataihin!!!

03.07.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oos iis tää päivä taas hyvin alkanu mullekaan... mä eilen nimittäin luin odotuslehdestä että jos rattaissa on homepilkkuja niitä ei missään nimes saa käyttää. no minäpä tutkimaan meidän rattaita kun meilä ei oo ollu sisäkuivaa säilytystilaa niille ja muistelin joskus ihmetelleeni jotain pilkkuja niissä (käytän siis harvoin niitä kun yleenäs kuljemme tandem-rattailla). no eikös vaan ratasosassa ollu yhdessä kohtaa yläällä sellaisia mustia ihan pieniä pilkkuja sellaisella kämmenen kokoisella alueella ja sit irrotettavassa kantokopassa oli sellaisia isompia yksittäisiä pilkkuja vetoketjulla irroitettavas kansiläpäs sekä kopas yhdessä reunassa ehkä.

no kummat noista nyt on sit hometta vai molemmat? yritin eilen ettiä netistä vaikak mistä tietoa lastenvaunujen homeongelmista, kankaiden homehtumisesta yms muta mitään tietoa en mistään saanu. osaatteko te sanoa mikä on homman nimi. ja kuinka vaarallista se home sit on, onko niin et mä en vois enää käyttää noita rattaita isommilla lapsilla edes silloin tällöin? oon jo pessy kaikki kangasosat 60 asteessa kun naapuri kehui saaneensa omista rattaistaan pilkut pois pesussa, mutta ei ne kyl mulla lähteny yhtään mihinkään. sinänsä ongelma ei oo mielettömän iso koska meinasin joka tapaukses ostaa nyt uudet tilavammat kaksostenrattaat ja niihin olin ajatellut laittaa vauvan kantokopas kyytiin (harvoin sen vauvan kans varmaan mihinkään yksin pääsee...:) ) mut ois ollu kiva jos ois tosia vaunuja voinu käyttää ees terassilla nukuttamiseen. kiva kiva, potuttaa kun noi rattaat on ostettu uutena pikku-ukolle niin tuntuu et heti menee taas rahaa ihan kankkulan kaivoon jos ne on käyttökelvottomat!!!

ja tästäpä muuta,a kommentti tähän lastenvaunu galluppiin...;)

eli mä ostin silloin kun ootin pikku-ukkoa meille noi perusyhdistelmät ja niihin sisarlaudan tytsylle. ei menny kuin yksi kerta kaupungilla kun neiti yritti ryntäillä autoteille yms. ja mä ostin käytettynä tandem-matkarattaat ja niitä on kyl kulutettu koko rahan edestä. meillä siis ollu aivan ehdottomat kun ollaan kävelty suht paljon ja oon hallunnu ihan kuntoilla lasten kanssa. nyt tosiaan ajattelin ostaa yhdet vielä ihan uutena, sellaiset missä ois enemmän jalkatilaa takanaistuvalle sillä noi nykyiset alkaa käydä pieneksi ainakin neiti 4-veelle. ja niin ikäeroa meillä muksuilla on se 2v3kk.

sit velä siihen mun miesongelmaani palatakseni niin nyt päästiin sit sopuun näistä kesäloma menoista. mä nimittäin sovin mun kavereitten kans et oltais tultu vaasaan käymään tos viikon päästä (yleensä mies on tykänny lähtee sinne ihan mielellään) mut nyt mies sit sanoi et hän haluis enemmin lähteä sillä aikaa sukuloimaan omien sukulaistensa luo. ehdotti ite et hän lähtee lasten kans kuopioon ja mä saan lähteä yksin sit vaasaan. hetken asiaa mietittyäni tuumasin et sehän onkin ihan hyvä idea et mä saan mun hyvien kavereiden kans ihan omaa aikaa, pääsen elokuviin ja syömään rauhas ilman mukuloiden rauhoittelua ja pinnan venymistä. nyt kun tulis vielä lomarahat tällä viikolla niin vois vähän shoppaillakin hyvällä omallatunnolla kivaa ittelle ja lapsille...

oma napa sen verran et paino oli viikonlopun aikana vähän tippunu vaik tulikin syötyä vaik mitä neidin 4-vuotis synttäreillä. ne muuten meni ihan jees vaikka olikin aika hulinaa. ens viikonloppuna on vielä uusintarundi papan luona jykyläs, vitsi kun innostaa vääntää taas kaikki leipomukset uudestaan... asiaan palatakseni pahoinvointia ei enää oikeestaan oo, mut turvotusta riittää varsinkin iltaisn. mulla onkin huomonne jo eka lääkärineuvola joten toivottavasti kuullaan ne sydänäänet. viimeksi ei kuulunu pelkällä doplerilla kun ukko köllötteli niin sivus, mut nyt tiedän ainakin sanoa te kokeilee vähän sivummalta jos ei keskeltä löydy mitään.

mut eiköhän nää jorinat ala riittää tältä aamulta. jos joku osaa mua jeesiä ton homejutun suhteen niin oon todella kiitollinen jos vaan viittit laittaa tietoa tännepäin. kaikki info otetaan kiitollisian vastaan!!!

ei muuta kuin oikein hyvät viikonalut kaikille!!!

sapa rv tasan 10

Vierailija
2/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.) Yö meni heräillessä vähän väliä, kun koko ajan velloi tosi paha olo. Jotain pitäis yrittää saada syötyä ja sit pojan kanssa kauppaan ja muutenkin ulkoilemaan. On niin aurinkoinen päiväkin.

Eilen illalla yritin vähän miehen kanssa keskustella = minä puhuin ja mies ei taas sanonut oikein mihinkään mitään. Sen verran kuitenkin, ettei se oikein vielä tajua, että meille on oikeesti toinen tulossa. Ja kun nyt oon niin pahoinvoiva, kiukkuinen ja väsynyt ollut, niin ei se muista aina minkä takia. Mutta tuo oli jo paljon =) Jospa ensmaanantaina sit ultrassa mieskin hoksaa, että masussa on joku. (Toivottavasti on ja kaikki kunnossa!)

Nyt päätin sitten, että kyllä ne on kaksostenrattaat ostettava, kun ei sitä sisaristuinta saa noihin meidän vaunuihin. Pitää alkaa nyt sit kattelemaan minkälaisia niitä löytyy ja mitkä ois meille kätevimmät. Kuitenkin paljon liikutaan kävellen. Meinaan nuo vanhat yhdistelmätkin kuitenkin vielä säilyttää.

Äitiyspakkausta en ota kakkoselle, kun pojan 2004 pakkaus on edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa ja muutenkin on niin paljon vaatetta ja muuta tavaraa säästössä. Mitenkäs muut? Otatteko pakkauksen?

Mukavaa viikkoa tammenterhoille!

-tau & masuetana 11+2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sukulaisreissut tehty. On se mukavaa käydä sukulaisissa, mutta kyllä kotiinkin on ihana palata.

Viikon aikana on kyllä kertynyt niin paljon tammikuisten juttuja, että niitä ei ehdi kyllä tältä istumalta lukea. Täytyy ihan varata kunnolla aikaa että pääsee takasin kärryille.

Joten oman navan ympärille:

Tänään meillä on VIHDOINKIN mahdollisuus tavata masuvauva. Nimittäin kauan kaivattu np-ultra on tänään iltapäivällä. Neuvolassa ei doplerilla sydänäänet kuuluneet ja varhaisultrissa emme käyneet. Kyllä jännittää, että onko tuolla masussa lainkaan elämää...

Taneli+ pikkukirppu 12+3 (saas nähdä muuttuuko lukemat)

Vierailija
4/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävi minun neuvola reissulla, että ei saanut tk sydänääniä kuuluviin ja kohdunsuulla oli jokin verenpurkauma (ei kuulemma tarvitse huolehtia...joopa joo). Illalla (vaille neljä) pääsen ultraan, joten erittäin piiiiitkä päivä on tulossa... =(

Tk oli kesäloman sijainen ja väitti olevansa huono kuuntelemaan sydänääniä alkuraskaudesta, mutta silti... en oikein tiiä mitä taas ajatella, masentaa ja vi**uttaa aika hirveästi, yritän pitää vielä positiivisyyttä pinnalla, mutta aika syvälle alkaa hukkua

-E- toivottavasti 12+2

Vierailija
5/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Emma04[/] toivotaan että kaikki kuitenkin on ok!

(.) väsyttää,yö meni heräillessä ja ai että,otti kipeää,kun yöllä pomppasin äkisti ylös,kun poika huikki pinniksestä..ai ai ai..ne kohdun kannattimet huusi kyllä hallelujaa!

Eilen päästiin 12 viikon taijanomaiselle rajalle ja tietysti tänään yli :)

Perjantaina olis sitten np-ultra seinäjoella..sitä odotellessa.

Vituttaa suoraa sanoen,eilen huomattiin että autossa on kolme(!) rengasta kulunut oudosti sisä reunoista,alkaa kudokset hieman jo näkyä.. sitä sit eilen käytettiin tutulla korjaajalla jolta ne ostettiinkin ja se lupas soittaa tukkuun,korvaako,kun ei talvi renkaat noi oo kulunut ja autosta ei löytynyt syytä tälle,eli saattais siis mennä runkotakuuseen..

Kyllä kuulemma uskaltaa ajaa,mutta rauhassa,eikä sorateillä..no,asian pitäis tänään selvetä!

Eilen oltiin kalassa miehen ja sen veljen kanssa,olipas ihanan rentouttavaa ja parasta oli että mä tietty VOITIN! hah,sai miehet nenillee! :)

Toin sitten kokeeksi yhen ahvenen kissoille,mutta ei nää meidän velliperse kissit ymmärrä ku kissanruuan päälle..

kala jäi sit pihalle ja hetkenpäästä olikin siili sitä syömässä,ihanalla murinalla päästeli menemään :)

[color=blue]Maria ja himpula 12+1[/color]

Vierailija
6/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, meilläkin on ollut ongelmia auton renkaitten kanssa, meillä oli viime talvena kulunut puolessa vuodessa uusista renkaista kaikki nastat pois ja renkat olivat ihan sileät, auton etupäässä. Vietiin nyt keväällä korjaukseen, ja löysivät vian auton jostain akselista (tai jotain, en ymmärrä näistä auto-asioista yhtään mitään). Kuitenkin renkaitten kuluminen johtui siitä viasta. Se korjattiin ja kun auto tuotiin takas, huomattiin että se oli alkanut kulkea huonosti, joskus kierroksia ei saa yli 2000 ja auto menee korkeintaan 90-kymppiä ja ylämäessä ei vauhti pysy. Tosi noloa... kaupunkiajossa sen huomaa parhaiten kun autosta ei saa voimaa kun risteyksestä pitää lähteä... Tämä vaiva tulee ja menee, voi tulla yhtäkkiä kun pysähtyy punaisiin ja hävitä jos pysähtyy tankaamaan...

Vietiin taas auto korjaukseen, eikä löytynyt mitään vikaa. Yhden osan vaihtoivat varmuuden vuoksi. Ei auttanut. samalla auton ilmastointi alkoi takkuamaan, että sekin toimii kun/jos haluaa. Lasku korjaamolta tuli viime viikolla. 1900¿!! Eli nyt meillä ei yksinkertaisesti oel varaa viedä sitä sinne uudestaan, eli kesäkuumilla joudutaan kestämään ilmastoinnin kenkkuilut ja auton voimattomuuden tasaisin väliajoin. Harmittaa kyllä tosi paljon. Ollaan kyllä totuttu ajamaan puolikuntoisilla autoilla, tuttu korjaamon mies sanoikin osuvasti, etti tunne ketään muuta jolla on ollut niin paljon epäonnea autojen kanssa kun meillä on =( Automerkkejä on vaihdeltu ja kokeiltu monia, kaikista ollaan onnistuttu saamaan se huonoin yksilö. Kaikista automerkeistä kalleimmaksi meille koitui Opel- vektra, ja siinä onkin automerkki mikä tässä talossa on yhtä kuin kirosana =)

No rahaa se vain on, tuo epäonni. Onneksi muissa elämän aloissa on asiat kunnossa.

Tänään täällä on aito hellepäivä ilman tuulenviiriäkään. Ensimmäinen tälle kesälle. Pitääkin mennä ulos nauttimaan. Voikaa hyvin.

Vierailija
7/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin poikaa ei sydänääniä saatu kuuluviin eklla lääkärinkäynnillä vaikka sinne tuli parikin yrittämään. Taisi olla viikolla 16 tai jotain. Mentiin sitten ultraan ja siellähän se sydän sykki. Seuraavalla neuvolakerralla pari viikkoa myöhemmin kävi samallalailla. Selitykseksi sain että on niin takana ja istukka edessä ettei siksi kuulu. itse en osaanut yhtään jännittää koska tunsin silloin jo liikkeet ja sen takia tiesin että masuasukilla oli kaikki hyvin =)

Usko vaan että tässä on kyse samasta!

Vierailija
8/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenn:

Kaikista automerkeistä kalleimmaksi meille koitui Opel- vektra, ja siinä onkin automerkki mikä tässä talossa on yhtä kuin kirosana =)

Hehhehee..... tää meitin auto ON opel vectra,farmari :)

Siis mä oon tykänny tästä muuten,mutta korjailla on saanut,mutta muuten hyvä ajaa ja kun on 2,5 moottori,ei jää jalkoihin......

No,joka tapauksessa auto vaihtuu,kun ei me mahuta enää sitten tuohon...

Vierailija
9/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat kaikille!

Piti tulla tänne purkman jännitystä kun ollaan tekemässä just lähtöä ekaan ultraan.

EMMA koita malttaa huolehtimatta siihen iltapäivään saakka, luultavasti saat huomata että siellä on kaikki oikein hyvin. Pidän peukkuja kovasti!!

TANELIllakin (olikohan se nimimerkki noin " miehekäs" ? :) on ultra tänään, kivaa jännätä yhdessä. En ehtinyt katsoa missä käytte ultrassa. Itse menossa Kättärille. Jännäsin eilen että hassua jos törmää sattumalta johonkin tuttuun vaikka tuolla. Mulla on paljon lääkäri-kavereita joista ei koskaan tiedä vaikka sattuisivat olemaan keikkahommissa missä vaan.

No nyt meni aika omanapaiseksi mutta jänskättää aikas paljon. Ainiin, mies jo leikillään muutaman kerran mietinyt että esitänkö vaan olevani raskaana kun on välillä tuo maha ihan normaali kun ei turvota olllenkaan. Toisinaan taas mieletön pallo :O Tuli mieleen se kauhea 4D dokumentti jossa ne naiset onnistui huijaamaan omia läheisiäänkin esittämällä olevansa raskaana...

Noniin, nyt menoks. Valoisaa päivää kaikille!

/Hilja

Vierailija
10/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo päässyt kirjoittelemaan enkä paljon lukemaankaan muiden kuulumisia. Ollaan evakossa mökillä, kellari remppa menossa ja vedet vähän väliä poikki joten oon poikien kanssa mun vanhempien mökillä. Meillä tosin on siellä ihan oma pieni mökki :) Hyvässä lykyssa remppa valmistuu elokuun alussa.

Nyt oon kaupungissa koska mulla oli eka neuvola :) kaikki oli hyvin, mutta sydän ääniä ei saatu kuuluvile. Useampaan otteeseen doppler kyllä havaitsi nopea sykettä(n 130) mutta ei saanut kuitenkaan paikannettua sitä ääneksi. Sain uuden ajan en viikolle jolloin viikkoja on enemmän, nyt 9+5. Painoo ei oo tullut lisää, jee. Varmaankin johtuu jatkuvasta pahoinvoinnista. Mä tunnen jo nyt kohdun kovettumista kait se on jonkinnäköinen supistus mutt kivuton. Sama juttu edellisissä raskauksissa, mutta silti mietityttää. Onko muilla sama homma?

Rattaista: esikolla jamkuopuksella ikäero 5pv alle 2v. Molemmat toukokuussa syntyneet ja heille mulle oli yksös rattaat sisaristuimella joka toimi hyvin kesällä ja syksyllä. Mutta kun ekat räntäsateet tuli marraskuussa kun pojat oli 2.5 ja ½v niin käytiin pika pikaa ostamassa tuplat. Niitä ei kylläkään käytetty kuin n 4-5kk ja sitten möin ne pois. Seisoma lautakin meillä olikäytössä alusta asti. Iso-veli seisoi siinä oikeen pollana kun sai olla iso poika :) mutta talvella se systeemi ei oikein toiminut, oli nimittäin kauheen rankka työntää. Nyt varmaan yritetään pärjätä ykkösrattailla ja pojat saa kävellä. Kuopuskin on jo n 2v8kk vauvan syntyessä.

Äippä pakkausta en ota, en ottanut kakkosellekkan, kaikki tarvitavat on tallessa ja saan tarvittaessa lainata pussia ja muuta tavaraa kavereilta.

Stemiä kaikille ultraan menijöille, itsellä ultra vasta 20.7 :(

Emma04 lykkyä tykö iltapäivän ultraa, ei varmaankaan oo helppo ottaa rauhallisesti, toivottavasti se sijainen oli todellakin vaan kokematon.

Lämmitä päivän jatkoa kaikille

-MM- ja baby 9+5

Vierailija
11/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin viestiä tuonne tammikuisten la-listaan että minut sieltä voi poistaa!

Viikko (vkoja 12+4) sitten oli np-ultra, jossa todettiin sikiön kuolleen viikolla 9+3 eli keskeytynyt keskenmeno. Olihan se isku varsinkin kun olin nähnyt sydämen sykkivän lääkärikäynnillä vkolla 8+5. Sain sitten ajan kaavintaan seuraavalle päivälle ja nyt kaikki takana...myös se raskaus.

Onnellista odotusta teille kaikille! Jospa täällä joskus uskaltaa taas yrittää!

Joosu

Vierailija
12/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se laps pötkötteli kaikessa rauhassa. Meinasin ensin että liikkuuko tuo ollenkaan mutta johan rupesi venyttelemään kovasti hetken päästä :) Oli ihana hoitaja tutkimassa ja printtasi mukaan n. 10 kuvaa. Niskaturvotus oli 1,1mm eli kuulemma kaikki hyvin eikä tarjottu jatkotutkimuksia. Pituus vastasi justiinsa viikkoja eli laskettu aika ei muuttunut mihinkään.

Kertokaahan muutkin ultrassa käyneett uutisia!

/Hilja rv13+0

Vierailija
13/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullinen uutinen! Olen syvästi pahoillani puolestanne :(( Jaksamista toipumiseen ja uuteen yritykseen sitten kun aika on kypsä.

/Hilja

Vierailija
14/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosualle pahoittelut km:sta. Varmaan tuntui kauheelta nähdä kullut sikiö, kun jo aiemmin on sen nähnyt elävän:( Voi vaan kuvitella miten

kauheeta se on ollut. Koittakaa jaksaa ja tsemppiä tulevaan.

Monttu: Meillä esikolla on Muuramen Jolla sänky. Sitä voi käyttää myös kerrossängyn alasänkynä. Eli siihen vaan sitten ostetaan lisää osia. Hyvä sänky, aika matala eli ei kyllä korkeelta putoa. Molemmissa päissä meillä on turvalaidat. Muistaakseni Unipuulla (halvempi kuin Muurame) ainakin on vastaava yhdistelmä eli lastensänkyyn saa lisäosia, joista voi sitten rakentaa kerrossängynkin!

On noissa kulkupeleissä miettiminen.. Jos vauva syntyis just marraskuussa niin silloin varmaan ne tuplat olisi paikallaan. Mutta kun syntyy (toivottavasti!) tammikuun puolen välin tienoilla niin sitä miettii raaskiiko ostaa.. Eikös vauvan pidä olla ainakin kaksi viikkoa kokonaan sisällä ja senkin jälkeen pakkasraja on -10? Eli jos oikein kunnon pakkasia on niin eipähän sitä kauheesti ulkoilla. Pulkkaa voi käyttää aika pitkään ja sit alkaa olla jo kevät ja paremmat(?) ilmat..

Vaikeeta!!! Entäs jos tuplat ostaa talveksi, niin pärjääkö rattailla vai pitääkö olla tukevammat (lämpöisemmät) vaunut??

Toivottavasti Emma kaikki on kuitenkin ihan ok, ja sydänäänten kuulumattomuuden voi laittaa kokemattoman työntekijän piikkiin. Ei varmaan kyllä nyt ennen ultraa paljon omaa oloa helpota!

Oma neuvola on huomenna, ja kyllähän sitä vaan jännittää. Olokin on aika hyvä.. Kyllähän toi maha on pyöristynyt, mutta silti välillä on epävarma olo. Kaikkeahan voi tapahtua kuten tuo Joosuankin surullinen kokemus osoitti:(

Mutta ei kai tässä voi muuta ajatella kuin, et niin kauan kaikki on ok kunnes toisin todistetaan..

Vierailija
15/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Emmaljungan tuplat, pojilla ikäeroa 1v5kk. Ostin käytettynä työkaverilta. Oli hyvät. Säilytä kuitenkin ihmeessä ne yhdistelmät, sillä tuplien jälkeen meillä ainakin tulu yhdistelmät+seisomalauta-aika. Tuplia kannattaa katsella monikkoperheiden sivuilta (löytyy googlettamalla), jos ei halua uusia välttämättä ostaa. Minusta niiden käyttöikä oli kuitenkin aika lyhyt, joten käytetyt meni vallan mainiosti.

Pitäis lähteä pihaa kaivelemaan. On vaan niin kuuma, että ei millään jaksais.

Pahoitteluni Joosualle (? anteeksi, jos muistan nickin väärin). Meillä ensi viikolla vasta ultra. Saas nähä, miten meidän käy.

Vierailija
16/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Kääk! Kamala työpäivä. Teen toimistotyötä tällaisessa reilun 30 hengen sukuyrityksessä ja tänään täällä on ollut kaikki sekaisin kun niin paljon porukkaa on lomilla tai muuten vaan pois. Tosi " miellyttävä" työpäivä, teki mieli luovuttaa ja lähteä kotiin heti aamusta, mutta nyt voi jo huokaista kun enää tunti työaikaa jäljellä!!

Pahoittelut Joosulle! Kamalia uutisia. Toivon jaksamista sinulle ja perheellesi. Parempaa loppukesää!!

Vaunugallup: Esikoisen aikana mulla oli ihan siistit Emmaljungan yhdistelmärattaat. Ehdinpä kuitenkin laittaa ne jo eteenpäin. Nyt olen katsellut kiilto silmissä Brio Kombi- vaunuja. Onhan niillä hintaa mutta ovat kyllä kivan näköisetkin ja tarvittavia ominaisuuksia piisaa..

Itsellä on eka ultra ( np-ultra ) huomenna aamulla 8.30. Vähän jänskättää, saas nähdä tuleeko uni silmään ens yönä. Tulen sitten huomenna kertomaan ultrakuulumisia.

Jatkan vielä hetken hommia ennen kotiinlähtöä. Tänään meinattiin lähteä illalla mansikkamaalle huhkimaan että sais pakastimeen vähän täytettä.

Kataya 11+6 ( Jee! Huomenna menee maaginen raja rikki!!)

Vierailija
17/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun heti pahoittelut Joosulle! Tuota mäkin pelkään, kun olin viikolla 10+2 neuvolassa ja ei kuulunut sydänääniä, ja ei mulle kyllä ultraa siihen säikähdykseen annettu, vaan oottelen nyt np-ultraan rv 13+0, joka on ens viikon tiistaina että onko elämää.

Emma04:lle että ei kuulemma ole kuitenkaan harvinaista ettei niitä löydy tossa heti alussa. Monelta ammattilaiselta ja muilta äideiltä oon sellasta kuullut, et usein se doplerilla löytyy vasta 15 viikonkin jälkeen. Meidän neuvolassa ei normaalisti edes yritetä kuunnella ennen 12 viikkoa, mutta mä pyysin sitä et eikö voitas ku kävin ekassa neuvolassa sillon 10+2. Mun mielestä nimittäin se on paras juttu koko neuvolasta. Kuunneltiin, ei kuulunut, mutta koska olin luvannut että minä en sitten säikähdä, ni en kehdannut ruveta pyytämään ultraa tai uutta kuuntelua vaik seuraavalle viikolle.

Me ostetaan varmaan uudet vaunut vauvalle, kun oon noitten kahden jälkeen myynyt meidän yhdistelmät ja nyt ei ole sellaisia rattaita joihin vauvan voisi laittaa. Mutta enää en tuplia osta. Esikoisella ja toisella oli ikäeroa 1v10kk ja toiselle ja tälle kolmannelle tulee 2v2kk. Esikoinen ei suostunut oikein koskaan olla niissä rattaissa ja meidän neiti matkii sitä niin paljon, ettei varmasti myöskään suostu istumaan kun isoveli kerran kävelee.

Uutta pinnistäkään ei osteta (edellisten jäljiltä myytiin) kun meillä on kerrossänky jossa meidän 2 jo maailmassa olevaa lasta nukkuvat ja sitten yksi päästä vedettävä joka tulee meidän sängyn ja seinän väliin niin että vauva nukkuu siinä tai sitten mun kainalossa, niinkuin edellisten vauvojen kanssa useimmiten loppujen lopuksi kävi.

Vierailija
18/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut vielä onnitellut!

Vierailija
19/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosulle suuri halaus. Ei oikein osaa sanoa mitään lohduttavaa. Toivu rauhassa ennen uutta yritystä, jos sellaiseen ryhdytte.Olette ajatuksissa!

Emma04: Sulla on ihan kohta se ultra ilmeisesti. Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä, jotta kaikki olisi hyvin ja tulisit kertomaan hyviä uutisia! Niinkuin moni sanoikin jo, niin kuulemma saattaa kestää kauankin ennenkuin sydänäänet kuuluvat, mutta itse jännitän jo ihan hulluna seuraavaa neuvolaa kun pelkään ettei sieltä mitään kuulukaan vaikka ultrassa nyt kaksi kertaa nähty jo, että kaikki on hyvin.Tsemppiä!!!!!!!

ON: Häät on nyt takana ja oli todella ihana päivä, niin sään puolesta kuin muutenkin. Nyt vaan opettelemaan tätä avioelämää:) Vauvastakin kerrottiin ihmisille ja olivat oikein onnellisia, tulevat serkkutädit varsinkin:)

Huomenna alotellaan meidän " häämatkaa" , joka suuntautuu vähän sinne sun tänne suomessa. Palailen netin ääreen varmaan sitten kuun puolivälin jälkeen.

Beijaflor rv 13+0

Vierailija
20/23 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa heti vilkutti pikkuinen, joka nyt jo näyttää ihan pikkuiselta, kummitukselta. Eli oli vain sen terkkarin " vika" ettei sydänääniä kuulunut. Ja se verihyytymä kohdunsuulla oli hävinnyt, eli en tiedä mitä lie tämä th oikein höpötti ja sekoili!!

Joka tapauksessa kaikki oli hyvin, pari päivää pidemmällä oltiin, joten 12+2 muuttui 12+5, mutta en taida noteerata ja niskaturvotus oli 0.9, joten silläkin saralla kaikki hyvin!!!

Erittäin helpottunut Emma ja nyytti 12+2!!!!