"Lapsi tuntemattoman kanssa" pitäisi olla väkisin väännetty
Kommentit (6)
Useimmilla ihmisillä siinä ohjelmassa ja muillakin elämäntilannelapsettomilla on ihan oikea aito syvä suru siitä lapsettomuudestaan. Kannattaa tosiaan katsoa empaattisella silmällä sitä ohjelmaa ennen kuin tuomitsee. Ei kukaan tuollaiseen huvikseen lähde.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksesi ei oikein aukea. Mikä on nuori ihminen? Esim. ohjelmassa oleva Hanna on 40 v.
Oletko katsonut ohjelmaa ollenkaan? Siellä on useampi homomies, joille lapsen yrittäminen omassa parisuhteessa ei tietenkään ole mahdollista. Sitten on useampi ihan reippaasti aikuisen ikäinen hetero, jotka eivät ole kumppania löytäneet. Ja yksi suht. nuori nainen, joka ei kaipaa niinkään kumppania vaan lasta. Ei mulle ainakaan ole osallistujien motiivit jääneet epäselviksi.
Jaa. Näyttivät kaikki kyllä minun silmään kolmekymppisiltä. Olen katsonut ohjelmaa, mutta homoseksuaalisuudesta en ole kuullut puhuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksesi ei oikein aukea. Mikä on nuori ihminen? Esim. ohjelmassa oleva Hanna on 40 v.
Oletko katsonut ohjelmaa ollenkaan? Siellä on useampi homomies, joille lapsen yrittäminen omassa parisuhteessa ei tietenkään ole mahdollista. Sitten on useampi ihan reippaasti aikuisen ikäinen hetero, jotka eivät ole kumppania löytäneet. Ja yksi suht. nuori nainen, joka ei kaipaa niinkään kumppania vaan lasta. Ei mulle ainakaan ole osallistujien motiivit jääneet epäselviksi.
Jaa. Näyttivät kaikki kyllä minun silmään kolmekymppisiltä. Olen katsonut ohjelmaa, mutta homoseksuaalisuudesta en ole kuullut puhuttavan.
Kannattaa katsoa kaikki jaksot. Erityisesti ensi viikon jakso eli seiska (nyt jo ruutu plussassa) on todella koskettava ja ainakin varmaan viimeistään näyttää sen, kuinka kipeä ja vaikea asia on kyseessä. Mukana olleista miehistä ainakin kolme on homoja.
Epätyypilliset perheet aiheuttavat helposti moraalista paheksuntaa, vaikka paheksuja ei edes olisi vaivautunut tutustumaan aiheeseen, jota paheksuu. Onneksi asiat muuttuvat ja kaikenlaisista perheistä tulee normaalimpia :)