Muuten hyvä suhde, seksiä harvoin
Seksikerrat vähenee hiljalleen, vuosi sitten oli lähes joka päivä ja nykyään korkeintaan kerran viikossa. Olen itse ehkä hieman tylsä ja aiemmissa suhteissa ei ole ollut näin päin ongelmia joten en tiedä miten puhua asiasta.. Välillä kysynyt että tykkäätkö tällaisesta (huumorin varjolla), seksin aikana en jotenkin osaa.. Olen jumissa ja pelkään suhteen kaatuvan tähän. Itsetunto nollissa osittain tämän takia kun yhtäkkiä huomasin, että näin on käynyt enkä osaa tehdä mitään. Pari kertaa olen suoraan sanonut, mutta vaikka muista asioista puhutaan niin tämä ei oikein etene ja jää ilmaan roikkumaan ja mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut..
Ennen masturboin todella paljon jopa seksiä ollessa tarpeeksi, tämän takia sekin on jäänyt.. Sen verran tuore suhde että jos nyt jo tällaista niin ei..... Luulen, että vika on minussa :( kysynkö siis suoraan että onko vika minussa? Hellyyttä kyllä löytyy ja hyväilyä mutta seksiä ei.
Kommentit (2)
Meillä oli lähes 20 vuotta sama. Onneksi ymmärsin lopulta erota. Vähän menetetyt vuodet harmittaa, mutta nykyään parempi.
Sama ongelma, tosin oon kyllä kysynyt mieheltä miksi näin saamatta mitään kunnon vastausta. Olin aina se enemmän ja useammin haluava, nyt ei enää haluta itseäkään, kun tuli torjutuksi niin usein. Inhottaa oma olo, kun ei huvita yrittääkään.