Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkakiusaamista tai jotakin muuta?

Lellulellu
24.04.2020 |

Olen nyt viime syksystä lähtien työskennellyt kaksikerroksisen työpaikkamme alakerrassa ainoana työntekijänä. Muiden työkaverien työpisteet sijitsevat yläkerrassa ja sielläpä vallitsee hauska keksinäinen pulina ja juttelu, josta jään päivittäin sivuun. Se tuntuu hyvin ikävältä ja lannistavalta, sillä työkaverien seura olisi hyvinkin mieleen.
Usein tärkeät asiatkin jaetaan yläkerran väelle heti ekana ja lopuksi sitten minulle, jos muistetaan ja keretään. Olen jäänyt välillä tietämättömäksi tärkeistä asioista tästä syystä.

Koen oloni aika surulliseksi usein yksinäisen sijaintini takia ja välillä tuntuu että mitähän kaikkea tietoa minulta on mennyt ohikin, josta en edes tiedä.

En koe että työpisteeni sijainti on tahallaan yritetty sijoittaa eristyksiin, mutta realiteetti on että minulla on aika vähän kontaktia muiden ihmisten kanssa työpäivän aikana ja se tuntuu erityisen pahalta, varsinkin kun kuulen että yläkerran työkaverit juttelevat ja naureskelevat yhdessä.
Tunnen että asia painaa minua mutta että siitä on vaikea sanoa, koska tuntuu että koko touhu tapahtuu vain siksi että joku vain unohtaa minut. Lisäksi sosiaalinen eristys tuntuu aika rankalta, vaikka se ei tunnu suoran siltä että sitä olisi tahallaan järjestetty.

Mitä mieltä olette kuvailemastani tilanteesta? Tuntuisiko vastaava teistä pahalta? Myös vinkit ja ideat kiinnostaisivat, kuinka voisin nauttia työstäni enemmän kyseisessä ympäristössä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm oletko ottanut asiaa puheeksi työporukalla? Kaikki tilanteet ei aina ole tahallisia, varsinkin jos järjestely ei ole ns kiusallaan tuollaiseksi tehty.

Mutta kyllä varmaan itseäkin häiritsisi tai harmittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla