Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kangasmaskeja ostaneet, missä te oikein luuraatte?

Vierailija
24.04.2020 |

Ihmettelen kun tällä hetkellä kangasmaskeja myydään sitä mukaa kun niitä ehditään tehdä, kaikki menee kuin kuumille kiville. Mutta sitten kun kaupoissa liikkuu, niin eipä sellaista kenelläkään näy. Mulla nyt tämän viikon ollut käytössä, kertaakaan ei ole samaan bussiin osunut toista. Tampereella tämä siis. Onko kaikki myydyt maskit siis menneet pääkaupunkiseudulle? Vai sellaisten ihmisten käyttöön, jotka eivät juuri poistu kotoaan? Kaapin perälle odottamaan tilanteen pahenemista? Osoittautuneet käytännössä käyttökelvottomiksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin niitä, mutten ole vielä käyttänyt, kun juuri kukaan muukaan ei käytä. Hankin ne varalle, jos tulisi käyttöpakko Saksan ja muiden maiden malliin kaupoissa tms. Mieheni on käyttänyt pari kertaa ollessaan lähikontaktissa iäkkäämmän sukulaisensa kanssa.

Vierailija
2/5 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse ja olen käyttänyt pari kertaa kaupassa käydessä. Ja muuten en olekaan ollut tilanteessa, missä ei voi pitää aina turvaväliä. Muilla en ole nähnyt. Aika tukala hengittää kyllä.

Ulkoillessa olisi hankalaa, koska nenäni aina valuu liikkuessa. Asun Helsingissä enkä siis ap:n reviireillä 😁.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse ja olen käyttänyt pari kertaa kaupassa käydessä. Ja muuten en olekaan ollut tilanteessa, missä ei voi pitää aina turvaväliä. Muilla en ole nähnyt. Aika tukala hengittää kyllä.

Ulkoillessa olisi hankalaa, koska nenäni aina valuu liikkuessa. Asun Helsingissä enkä siis ap:n reviireillä 😁.

Vierailija
4/5 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä ostin neljä lähinnä pienyrittäjää tukeakseni.

Ehkä joskus käytänkin.

Vierailija
5/5 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maski on yhä matkalla tänne ja tilasin sen yli viikko sitten... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän