Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten laihtua normaalipainon sisällä?

Vierailija
24.04.2020 |

Kellään hyviä vinkkejä? Olen nyt normaalipainoinen mutta mahassa ja käsissä on löysää. En esim. kehtaa pitää toppeja kesällä. :/
Olen yrittänyt tehdä erinäisiä jumppaliikkeitä ongelma-alueille, syödä terveellisesti ja lenkkeillä.
Salitreeiä varsinaisesti en koe omakseni. Lisäksi kovassa hikiliikunnassa kasvaa ruokahalu ihan liikaa.

Mitat 170cm/60kg, tavoite olisi 58-56kg. Ikää 28v

Onko kellään mitään temppuja tähän ongelmaan? :D Syön jo nyt tosiaan melko vähän ja terveellisesti.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa ennemmin olla liian vähäinen lihasmassa, jos noilla mitoilla tulee löysä vaikutelma

Pelkään, että lihasmassaa kasvattamalla saan esim. lihaksikkaat käsivarret. Haluan semmoiset laihat :D 

Tosin jos treenaan pienillä painoilla niin ehkä ne ei kasva liikaa...

ap

28-vuotias ja noin epäkypsä. Keskity enemmän sivistyksen ja aivotoiminnan kasvattamiseen. 

"aivotoiminnan kasvattamiseen"

Onko sun äidinkieli jokin muu kuin suomi?

Vierailija
22/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pienennä hiukan annoskokoa ja lisää kasviksien määrää

2. Vähennä herkkujen ja alkoholin määrää

3. Lisää hyötyliikuntaa tai liiku muuten enemmän

4. Säännöllinen ruokarytmi

5. Lepo! Stressi lihottaa.

6. Karsi turhat kalorinlähteet (esim. sokerijuomat) minimiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa ennemmin olla liian vähäinen lihasmassa, jos noilla mitoilla tulee löysä vaikutelma

Pelkään, että lihasmassaa kasvattamalla saan esim. lihaksikkaat käsivarret. Haluan semmoiset laihat :D 

ap

28-vuotias ja noin epäkypsä. Keskity enemmän sivistyksen ja aivotoiminnan kasvattamiseen. 

No anteeksi. En usko, että olen ainoa joka näin itsestään ajattelee.

Pelkään, että itsensä hyväksyminen johtaa hallitsemattomaan paisumiseen. Jos aina ajattelee, että ei kilo tai sentti siellä täällä haittaa.

ap

Kuullostaa raskaalta jos mahd. jatkuvasti tarkkailet jokaista suupalaasi että voitko syödä sen vai lihotko. Isensä hyväksyminen ei pois suje siä, etteikö vois myös pitää vastaisuudessakin huolta isesään ja haastaa isensä milloin mihinkin. Itensä hyväksyminen voi antaa myös levollisuutta ja siten energiaa elää terveellisemmin kuin jatkuvva paine ja stressi.... 

Vierailija
24/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oliko sulla, jokin tai jotain, mitä et tuosta edellä olleesta ymmärtänyt lainkaan?

Eri

Vierailija
25/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No anteeksi. En usko, että olen ainoa joka näin itsestään ajattelee.

Pelkään, että itsensä hyväksyminen johtaa hallitsemattomaan paisumiseen. Jos aina ajattelee, että ei kilo tai sentti siellä täällä haittaa.

ap

Kuullostaa raskaalta jos mahd. jatkuvasti tarkkailet jokaista suupalaasi että voitko syödä sen vai lihotko. Isensä hyväksyminen ei pois suje siä, etteikö vois myös pitää vastaisuudessakin huolta isesään ja haastaa isensä milloin mihinkin. Itensä hyväksyminen voi antaa myös levollisuutta ja siten energiaa elää terveellisemmin kuin jatkuvva paine ja stressi.... 

Nautin tosi paljon ruuasta ja osaan tehdä hyvää ruokaa, sillä olen ollut ravintolassa töissä.

Mutta aina kun syön jotain hyvää niin pieni ääni sanoo, että älä syö siinä on paljon kaloreita.

Kun olin laihimmillani, söin tyyliin banaanin aamulla, salaatin ja sämpylän lounaalla ja purkin jugurttia illalla. Ja tein kahta työtä ja opiskelin samaan aikaan. Siihen en kyllä halua palata enää.

ap

Vierailija
26/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? - Olet sopivan painoinen Ap jo nyt. - Avaukseitsi märkärätti vasten kasvoja monen sellaisen kasvoille, joilla elopainoa monin kerroin  "ylimmäräistä"

Anteeksi :/ En ajattele mitenkään pahasti muiden painosta.

Itseä vaan vähän ärsyttää kun koen, että se "täydellinen" kroppa olisi ihan parista kilosta kiinni...

Niinkin tyhmä syy vaikuttaa kuin että mulla on tosi laihoja kavereita( tyyliin 170cm/ 50kg)

ja tykkäisin käyttää vaatteita joissa käsivarret näkyy. En esim. kehtaa pitää toppia ja farkkuja :D Se olisi mun unlma-asu. :D Mutta sitten kun vietän aikaa laihojen kanssa niin musta tuntuu kuin olisin kauhean iso.

ap

Nyt sanon varmasi loukkaavasti kun totean, että oletko ihan varma, ettei vika ole korvein välissäsi. 

Huokaus. itse haluaisin kasvaa piuutta mutta eipä tähän ratkaisua ole. Tieysi ihailavaa, että haluat tehdä parhaasi, kunhan vain et aja iseäsi loppuun/ tai sairaaksi. Kuten muistamme monesi vaikeina ei ole painon pudottaminen vaan säilyttää elopaino optimaalisena eri elämän vaiheissa. 

Varmasti on osaksi.

Joskus terapiassa puhuin terapeutille, että minun on vaikea hyväksyä ulkomuotani niin hänkin sanoi, että jos en hyväksy niin sitten mun täytyy tehdä töitä haluamani kropan eteen.

ap

Ja minua hän varmaan olisi kehottanut kasvamaan lisää pituutta. - Varmaan olisi osannut kertoa mien se olisi mahdollista. Muta nyt olen sinua vajaa kymmenen senttä lyhyempi... ja kyllä itseunto on välillä tiukilla, kun en miehenä kehaa käyttää korkokenkiä; en edes piilokorkoja.  

Vierailija
27/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole törmännyt koskaan ihmiseen, jolle on vahingossa kasvanut liian suuret lihakset. Jos näin kuitenkin tapahtuu, asia on todella helppo korjata.

Vierailija
28/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä lihaksia saa kasvatettua kovin helposti. Miksiköhän naiset aina pelkää sitä.

Koska ne seuraa jotain instafitnessmalleja, joilla on urheilijataustaa, vuosikausien treenaamista takana ja joillakin kiellettyjä aineita.

Sitten kuvitellaan, että 6kk säännöllisen treenaamisen jälkeen on samanlaiset lihakset kuin heillä.

Kellään ei käy mielessä, että salitreenissäkin voi siirtyä kehittävästä treenistä ylläpitävään treenaukseen, kun se haluttu tavoite on saavutettu.

Vierailija
29/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin on jo sanonut, panosta lihaksiin. Se auttaa alleihin, näytät paremmalta topissa ja pienillä painoilla et saa isoja lihaksia. Naisille lihasten saanti on muutenkin vaikeaa.

Vierailija
30/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oliko sulla, jokin tai jotain, mitä et tuosta edellä olleesta ymmärtänyt lainkaan?

Eri

Ei toki. Mulla on niin suuri aivotoiminta, että ymmärsin kaiken suurella aivotoiminnallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi