Miksi kulutatte täällä turhaan aikaa
Eikö teillä ole mitään oikeaa ja hyödyllistä tekemistä?!
Kommentit (23)
Ei ole, suoratoistopalvelut on katsottu loppuun.
En voi lähteä koneelta töiden takia ja luppoaikaa on koko ajan muutama minuutti kerrallaan, joten en pysty keskittymään mihinkään oikeaan sisältöön.
Kerran joku sanoi että oli jököttänyt täällä 12 tuntia yhteen putkeen, se on jo sairasta.
Tekis hyvää katkaista kaikilta ihmisiltä nettiyhteydet viikoksi.
Lapsi tekee koulutehtäviä, pyykit on koneessa, tiskiä ei ole, vessassa on pesuaine vaikuttamassa, koira on lenkitetty ja ruokittu, kissanhiekat on siistitty ja kissat ruokittu, lounas valmistumassa. Tässä istun ja tapan aikaa ja autan lasta tehtävissä jos tarvitsee.
Olisi. Töitä. Mutta en pysty keskittymään ja motivaatio hukassa. Työpaikan paska ilmapiiri roikkuu niskassa etäaikanakin. Ahdistaa kaikki työhön liittyvä. Pakenen av:lle.
En jaksa koko ajan olla tehokas ja hyödyllinen.
Olen lomalla ja minusta on hauska keskustella täällä ihmisten kanssa ja lukea muiden elämästä ja erilaisista mielipiteistä. Trolleja ja v****luakin on mutta niiden seassa on kiinnostavaa luettavaa. En jaksa katsoa TV:tä ja opiskeluissa on nyt taukoa joten tämä on rentouttavaa
Siks kun on tylsää. Ei tää kyllä paljon auta, tylsät jutut täälläkin.
Olen botti joka kirjoitta tänne moni viestiä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, suoratoistopalvelut on katsottu loppuun.
Mä katon samalla leffaa.
Olen roikkunut täällä jo viikon 15/7. Yritän saada ihmiset ymmärtämään kuinka vakava sairaus korona on. En uskalla liikkua ulkona, kun yskijöitä on kaikkialla. Jos koulut avataan, niin ihan varmasti saan taudin.
Pysykää kotona. Ei saa tavata ketään.
Toivottavasti kahvilat avataan, että voisin tavata ystäviäni jossakin.
Vahdin tässä samalla pyykin kuivumista.
Minullakin tiskit ja pyykit pesty. Lounas tehty ja syöty. Keittiö siivottu. Sima pitäisi tehdä, mutta ei ole kiirettä. Pihallakin kävin vähän siivoamassa. Aina voisi olla tehokas ja vaikka leipoa ja siivota kaappeja, mutta ei nyt jaksa. Lenkillä aion käydä, kunhan saan kerättyä itseni.
Teen etätöitä. Sain just tehtyä aamun työt ja nyt vähän suffailen netissä ennen kuin lähden päivälenkille.
Heti kun kerrot oman tekosyysi.