Opet ei jaksa.... Kukaan ei kysy miten vanhemmat ja perheet jaksaa
Kommentit (8)
Kenestä opesta puhut? Tämä ope ainakin jaksaa =) Olen myös vanhempi, ja kyllä, onhan tässä sumplimista! Mutta jaksaa jaksaa!
Tsemppiä sinullekin <3
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä omaa perhettä pitää ihan oletusarvoisesti kestää jos sen on itse kasaan saanut.
Eihän kyse olekaan tästä. Vaan siitä, että vanhemmat joutuvat tekemään töidensä lisäksi näitä opetustöitä.
Ei varmasti ole helppoa kenellekään vallitseva tilanne. Mutta tämä on vaan kestettävä ei auta mikään.
-Zinc
Vierailija kirjoitti:
Kenestä opesta puhut? Tämä ope ainakin jaksaa =) Olen myös vanhempi, ja kyllä, onhan tässä sumplimista! Mutta jaksaa jaksaa!
Tsemppiä sinullekin <3
Noista gallupeista puhun. Niitä kun tulee jatkuvasti opettajien näkökulmasta. Viimeks 22 uutisissa.
Tsemppiä sinnekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sinullekin <3
Noista gallupeista puhun. Niitä kun tulee jatkuvasti opettajien näkökulmasta. Viimeks 22 uutisissa.
Tsemppiä sinnekin!
Tais olla et yli puolet ei jaksa ja 3/4 koki tehtäviensä lisääntyneen.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä omaa perhettä pitää ihan oletusarvoisesti kestää jos sen on itse kasaan saanut.
Ei perheen seurassa ole vikaa