Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi muka olla kuukauden ilman seksiä

Vierailija
23.04.2020 |

Ihan luonnotonta. Kaveri väitti ettei ole kuukauteen saanut. Siis sinkku on, mutta silti. Jotenkin noloo. Miten pystyy olemaan ettei sekoa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti, ei edes tee yhtään mieli jos ei ole ihastunut kehenkään ja ihastun vain harvoin. Pisin aika aikuisena ilman seksiä on ollut monta vuotta.

Vierailija
2/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa tuli 35 vuotta täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se minulta onnistunut yli 20 vuotta joten mikä ongelma tuo kuukausi on???...

Vierailija
4/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huono vitsi.

2v10kk ed kerrasta.

Vierailija
5/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy. Olen ollut ilman seksiä ja en edes runkannu 4 kuukauteen. Olen vieläpä mies. Tuo oli elämäni käännekohta. Monk mode rules!.

Vierailija
6/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ilman kuin että sekstailisin kaltaisesi tyhjäpään kanssa. En usko että noin juntti saa seksiä edes vuosittain :D

Vierailija
7/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran naisen kanssa olin heinäkuussa. Koronan uhka päällä, niin seuraavasta kerrasta voi vain haaveilla. Silti mies 190 cm 90 kg, atleettinen ja kulli suhteessa muihin mittoihin. Komeaksikin kehuttu...ei vaan nappaa pelinaiset.

Vierailija
8/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolme vuotta olen tässä nyt ilman seksiä ollut, ja paljon olen sitä ennenkin ollut ilman seksiä.

Ei vaan ole ollut koskaan sellaista elämäntilannetta, että olisin saanut säännöllisesti seksiä joten pitkälti soolona menty sitten.

Per seestähän tää on ja r unkkaan paljon, mutta pärjään.

Paremmin voisin ja olisin tasapainoisempi, keskittymiskyky olisi parempi jne. jos saisin säännöllisesti seksiä.

Vierailija
9/14 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittossa ja seitsemän vuotta ilman seksiä. Revipä siitä iloa. 

Vierailija
10/14 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin,. koska mies pihtaa.

Vierailija
11/14 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta asiasta elämässä voi luopua, kun on pakko.

Olisi mielenterveyteni varmasti paremmassa kunnossa, jos minulla olisi seksielämä, mutta ei sen puute myöskään tee minusta hermorauniota.

Vierailija
12/14 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap...oliko vitsi, vai oletko lapsi ? 1 kuukausi ei nyt ole yhtään mitään.

Vierailija
13/14 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaisi ilman on ihan järjettömän pitkä aika, jos parisuhteessa. Toinen siinä lähellä ja silti olisi puutteessa. Onneksi on hyvä vaimo. En ollut kertaakaan kuukautta ilman pillua sitten teini-iän. Edes synnytysten jälkeen ei tarvinnut odottaa noin kauaa, seksiä oli silloinkin ilman yhdyntää. Vaimo halusi aina raskausaikana seksiä jatkuvasti ja sitä myös. Piti vastaavasti pussit tyhjinä synnytysten jälkeen.

Jos parisuhteessa ei ole toisen yksipuolisesta päätöksestä seksiä kuukauteen, joku mättää ja pitää ratkausta tavalla tai toisella.

Vierailija
14/14 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yölliset siemmensyöksytkin ala kun on riityävän kauvan ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme