Milloin on kesälomasi ja mitä suunnitelmia lomalle?
Kommentit (8)
Toukokuussa, meen homehtuu johonkin mökille.
Loppukesästä, pelkään että useimmat suunnitelmani kosahtavat koronan takia. Ajattelin silti pitää normaalipituisen kesäloman. Istun varmaan parvekkeella juopottelemassa lähes koko lomani. :-(
Olin maalis-huhtikuussa. Työt jatkuu elokuussa eli periaatteessa olen "lomalla" koko kesän. Aion vain levätä ja koittaa toipua työuupumuksesta ja ahdistuksesta. Olen maannut sängyn pohjalla aamusta iltaan kolme viikkoa ja tänään on ollut vähän pirteä olo ensimmäistä kertaa kuukausiin, jopa vuoteen. En ole edes muistanut, miltä se tuntuu. Ainoa suunnitelmani kesälle on käydä ostamassa jäätelöä, mansikoita ja herneitä ja tehdä pitkiä pyöräretkiä.
Puutarhatöitä ja mökillä ollaan ( meillä on mökille vain 20 km ja saman sairaanhoitopiirin alueella). Juhannukselta kuusi viikkoa.
Toukokuussa, heinäkuussa, syyskuussa. Puutarhatöitä, remonttia, marjastusta, säilöntää. En lomaile koskaan kuukauden yhtäjaksoista lomaa, vaan tykkään pilkkoa useampaan lyhyeen pätkään.
Lomautettu elokuun loppuun. Kesäloma heinäkuussa. Lähimatkailen ja retkeilen perheen kanssa. Mökillä tulee oltua ja asuntovaunulla reissattua jos tilanne sallii.
Heinäkuussa. Remonttia meinasin tehdä, nyt kun kaikki kesäriennot peruuntui ja 99,9% varmasti myös varattu lomamatka. Toivottavasti saa edes mennä terassille siiderille, jätskille ja uimaan.
Heinäkuussahan se. Ei niin mitään suunnitelmia.