Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhana design - kokemuksia?

Vierailija
23.04.2020 |

Onko kellään kokemuksia Uhana merkin vaatteista? Miten esimerkiksi silkkimekot kestäneet käyttöä? Ylipäätään laatu?

Haluaisin tukea kotimaista yritystä mutta en halua maksaa +200e vaatteista jotka ei kestä normaalikäyttöä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut kyllä tyytyväinen Uhanan vaatteiden laatuun. Villatakit esimerkiksi ovat kestäneet kovassa käytössä useamman vuoden ja ovat edelleen kuin uudenveroisia. Mekkoja löytyy pari mutta ne on vähän harvemmin käytössä mutta nekin on pysyneet hyvänä ainakin tähän asti ja laatu on mielestäni hyvä.

Ainoa mikä Uhanan tuotteista on itsellä hajonnut suht nopeasti on ollut muinaiset Rosvokissa-kassit ja nekin todennäköisesti liiallisen kuormituksen seurauksena.

Uhanallahan brändi on kotimainen mutta osa vaatteista valmistetaan ulkomailla. Jos haet siis Suomessa valmistettujakin vaatteita kannattaa tuotetiedot syynätä jokaisen tuotteen kohdalta erikseen.

Vierailija
2/4 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista ja kokemuksien jakamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt tosi paljon. Omistan yhden paidan ja yhden mekon. Silkkipuuvilla tuntuu erittäin miellyttävältä iholla. 

Vierailija
4/4 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luottovaatteina Uhanan kolme paitaa ja kaksi mekkoa. Ostan tosi harvoin vaatteita, haluan panostaa laatuun. Hyviä hankintoja ovat olleet myös Arelan t-paidat, jotka kestävät loputtomasti käyttöä.