Lue keskustelun säännöt.
NAPA!
02.07.2006 |
Lyhyt ja ytimekäs kysymys:
Pullahtaako napa AINA raskauden aikana? Itsellä 2kk LA:han ja napa edelleen normaali. Kaverit sanoo, että kyllä se vielä muuttuu palloksi, Pitääkö paikkaansa?? Mistä johtuisi muka?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla 3. raskaus menossa n rv30, eikä mun napa ikinä ole pullahtanut, vaan venynyt ja muuttunut ihan tasaiseksi " kohdaksi" . Navathan on erilaisia :)