Toivotonta olla sinkku 25v naisena...
Ei vaan löydä mitään kiinnostavaa... Parhaat viety...
Kommentit (60)
Jännä kuinka fiksut viestit sivuutetaan ja jauhetaan jostain markkina-arvoteorioista sekä viitataan pieneen osaan populaatiosta :D Kun puhutaan TAVALLISISTA ihmisistä, ei näihin viesteihin tule vastauksia. Mistä johtuu tämä suosio polarisoituneita viestejä kohtaan? Draamanhakuisuus? Halu lytätä muita ja kohottaa itseään? Miksi kukaan ei vastaa siihen kysymykseen että jos vain kauniit ja "parhaat" ihmiset saavat parisuhteen, niin miksi on niin paljon tavallisia ja rumia ihmisiä jotka seurustelevat?
Ei kai kukaan tosissaan kuvittele että ne parikymppisenä "viedyt" olisivat parhaita? Nyt oikeasti.
itseilkimys kirjoitti:
kokeiles olla 35 ja 45 niin tiedät mitä epätoivo on
Noista ylipainoisista vähän päälle 40v. yh-mammoista pystyisi varmaan kokoamaan haaremin näin 35v. miehenä. Vähän käy sääliksi niitä, kun epätoivo on aika kova. Varmaan järkyttävää, kun 20 vuotta sitten sai valita ja nyt joutuu hakemalla hakemaan huomiota. Eikä muuten ole mikään koulutustasokysymys.
Av:lla kaikki on tehnyt mallintöitä nuoruudessaan, ovat kauniimpia kuin monet Hollywood-tähdet, lapset ovat lahjakkaita ja huippuälykkäitä, palstalaisten keskimääräinen ÄO huitelee 130:nen lukemissa, kaikilla on akateeminen koulutus ja he työskentelevät korkeassa virassa, heillä on täydellinen elämä, kolmekymmentä vuotiaita pidetään vanhuksina, Henry Laasasen markkina-arvoteoria on ultimaattinen totuus seksi -ja parisuhteista. Perskule että täältä saa makeat naurut näin perjantai-iltapäivän ratoksi 😂😂🤣🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tosissaan kuvittele että ne parikymppisenä "viedyt" olisivat parhaita? Nyt oikeasti.
Kyllä vain, tervetuloa vauva-palstalle. Tuo totuuksien tonavien kehto. Täältä saat kuulla elämäsi parhaat ja älykkäimmät neuvot ja vinkit asiaan kuin asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parhaimman näköiset naiset tuossa iässä menevät kuumille kiville.
Et mahda tosiaan olla kummoinen ap itse.
Zinc
Zinccis jauhaa taas kakkaa. Valtaosa naisista ja miehistä on tavallisia. Suurin osa ihmisistä elää jossakin vaiheessa elämää parisuhteessa. Faktatietoa väitteesi ei ole. Tilastot ja reaalimaailman havainnot eivät tue väitettäsi.
Puhut täyttä paskaa. Olet luonut mielessäsi jonkun valtaosan ja puhut siitä nyt totuutena.
Sen sun valtaosan ylä ja alapää eroaa kuin yö ja päivä.
Esim 9 kaunis nainen
tai 6 nainen.
Aivan eri asioita, vaikka kummatkin ovat "normaaleja".
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinccis jauhaa taas kakkaa. Valtaosa naisista ja miehistä on tavallisia. Suurin osa ihmisistä elää jossakin vaiheessa elämää parisuhteessa. Faktatietoa väitteesi ei ole. Tilastot ja reaalimaailman havainnot eivät tue väitettäsi.
Et edes tajua mistä puhutaan. Ei puhuta mistään valtaosasta. Ei siitä kuka seurustelee. Ei liity tähän asiaan mitenkään. Opettele lukemaan mitä aloituksessa lukee.
ap ei ole löytänyt ketään, koska ei itse ole kovin kummoinen ja rima on silti korkealla.
Siitä me tässä puhutaan.
Zinc
Jos ap olisi kaunis nainen, niin varmasti olisi ottajia. Hyviäkin ottajia. Silloin vika on ainoastaan ap:ssa itsessään.
Ikä ei ainakaan ole este ;)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kilttis? :(
Ei tietenkään, tavoitteena on rauhoittaa pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat yleensä pariutuu keskenään, siihen on vaan tavallisen ihmisen syytä tottua.
Parhaat millä tavalla? Ulkonäen perusteella vai? En tiedä, voiko tässä yhteydessä oikeasti käyttää paras sanaa.
markkina-arvoltaan parhaat. Naiset lähinnä iän ja ulkonäön perusteella. Miehet ulkonäön, varallisuuden, koulutuksen ja statuksen perusteella.
Puutaheinää. Tuttavapiirissäkin ihan tavalliset ihmiset pariutuvat keskenään. Tässä asiassa merkitsee kyllä muutkin seikat kuin ulkonäkö, vaikka niin päässäsi kuvittelet.
Missä todellisuudessa elät? Kuvaus ei sovi tekemiini objektiivisiin havaintoihin. Itse olen tavallinen nainen. Ikää 26, takana tasan 0 seurustelusuhdetta. Ei, en ole häiriöluonteinen.
En vain ymmärrä että miksi ei natsaa. Toiset saa sen kenet haluavat, minuun taas ei juurikaan ihastuta. Jos itse lähestyn ihastustani, tulee pakit. Ei onnaa. Lähestymäni miehet ovat olleet tavallisia.
Kun sanotaan että parhaat pariutuu keskenään, niin myös tavalliset tyypit pariutuu keskenään. Ihmiset vaan pyrkii pariutumaan suht oman tasonsa mukaisesti. Tai ainakin sen mukaan miksi kuvittelee oman tasonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Puhut täyttä paskaa. Olet luonut mielessäsi jonkun valtaosan ja puhut siitä nyt totuutena.
Sen sun valtaosan ylä ja alapää eroaa kuin yö ja päivä.
Esim 9 kaunis nainen
tai 6 nainen.
Aivan eri asioita, vaikka kummatkin ovat "normaaleja".
Zinc
Väännetään sitten rautalangasta. Nyt puhutaan keskiarvosta, täällä sinäkin jauhat ääripäistä. Suurin osa ihmisistä omaa neutraalin, massasta erottumattoman ulkonäön. Ysin nainen tai mies ei defitionaalisesti ole tavallinen, koska on arvosanalla yhdeksän niin sanotulla 1-10 asteikolla. Sanotaanko näin, että valtaosa on siinä kutosen tuntumassa. Pieniä heittoja saattaa olla mutta ne eivät ole silmiinpistäviä. Ne ääripäät ovat harvinaisia. Tavallinen on sellainen arkinen, ei ruma mutta ei myöskään huomiota herättävän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Et edes tajua mistä puhutaan. Ei puhuta mistään valtaosasta. Ei siitä kuka seurustelee. Ei liity tähän asiaan mitenkään. Opettele lukemaan mitä aloituksessa lukee.
ap ei ole löytänyt ketään, koska ei itse ole kovin kummoinen ja rima on silti korkealla.
Siitä me tässä puhutaan.
Zinc
Jos ap olisi kaunis nainen, niin varmasti olisi ottajia. Hyviäkin ottajia. Silloin vika on ainoastaan ap:ssa itsessään.
Ikä ei ainakaan ole este ;)
Oh the irony.. Et itse hoksaa lukemaasi. Missään ei ole vihjattu siitä, että aloittajan oma ns. taso olisi alhainen ja että hän etsisi kumppania, joka on hänen oman tasonsa yläpuolella. Luetunymmärtämistä harjoittelemaan mars. Ketjussa implikoidaan koko ajan sitä, että vain tietynlaiset ihmiset pariutuvat, mikä ei ole totta. Tätä väitettä on korjattu sanomalla että valtaosa ihmisistä on tavallisia ja että suurin osa heistä kuitenkin pääsee seurustelemaan jossakin elämän vaiheessa. Täten ollen väite että vain pieni marginaaliryhmä ihmisiä löytää kumppanin, on väärä. Oletko jotenkin yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kiertää sut kaukaa, koska haistavat epätoivoisuuden.
Naisen epätoivoisuudella ole paljoakaan väliä jos on vähääkään ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat yleensä pariutuu keskenään, siihen on vaan tavallisen ihmisen syytä tottua.
Parhaat millä tavalla? Ulkonäen perusteella vai? En tiedä, voiko tässä yhteydessä oikeasti käyttää paras sanaa.
markkina-arvoltaan parhaat. Naiset lähinnä iän ja ulkonäön perusteella. Miehet ulkonäön, varallisuuden, koulutuksen ja statuksen perusteella.
Puutaheinää. Tuttavapiirissäkin ihan tavalliset ihmiset pariutuvat keskenään. Tässä asiassa merkitsee kyllä muutkin seikat kuin ulkonäkö, vaikka niin päässäsi kuvittelet.
Missä todellisuudessa elät? Kuvaus ei sovi tekemiini objektiivisiin havaintoihin. Itse olen tavallinen nainen. Ikää 26, takana tasan 0 seurustelusuhdetta. Ei, en ole häiriöluonteinen.
En vain ymmärrä että miksi ei natsaa. Toiset saa sen kenet haluavat, minuun taas ei juurikaan ihastuta. Jos itse lähestyn ihastustani, tulee pakit. Ei onnaa. Lähestymäni miehet ovat olleet tavallisia.
Kun sanotaan että parhaat pariutuu keskenään, niin myös tavalliset tyypit pariutuu keskenään. Ihmiset vaan pyrkii pariutumaan suht oman tasonsa mukaisesti. Tai ainakin sen mukaan miksi kuvittelee oman tasonsa.
Kyse ei nyt ollutkaan siitä että jokainen pariutuu samantasoisen kanssa vaan nyt ihmetellään sitä, miksi jotkut eivät löydä kumppania laisinkaan. Ihmiset, oikeasti lukekaa se viesti huolella ja ajatuksella ennen siihen vastaamista niin ei synny väärinkäsityksiä ja tule selkkauksia.
Miksi toisilla käy flaksi koko ajan ja toisilla taas ei koskaan? Ikuisuuskysymys, jota on tälläkin palstalla pohdittu vuosikaudet löytämättä siihen mitään konkreettista vastausta. Ei, vastaus ei ole se iänikuinen "etsit oman tasosi yläpuolelta". Tuo ei päde omalla kohdalla eikä kenenkään niiden sinkkujen, jotka itse tunnen ja tiedän. Kaikilla meillä on jalat maassa ja realistiset odotukset ja toiveet mahdollisen kumppanin suhteen.
On varmaan kun munaa tulee ovista ja ikkunoista ja haluaisi vain olla rauhassa sinkkuna. Otan osaa.
Naisista aika usein kunnianhimottomat ja ei niin kauniit seurustelee. Ja tietty helpot. Nuori mies tykkää helposta.
Eikö olekkin? Tämä valtavaa yksinäisyys tässä iässä on kammottavaa. Haluaisin vielä joskus kokea miehen kosketusta. Olen koulutettu, hyvänäköinen nainen. Olen kiltti ja rento.
Taas tämä sama jankkaaja. Luulen, että asialla on joku u-li, joka yrittää saada naiset luulemaan, että 25 vuotiaana olis jotenkin myöhäistä pariutua. Hohhotihoijakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä voi tavata miehiä?
Lenkkipolulla. Kunhan kummallakin on naamasuojat. Ja virittää johonkin paikkaan pleksilevyn vielä väliin. Vähän tulee jännitystä siitäkin kun näkee vasta puolen vuoden päästä miltä se toinen näyttää oikeasti.