Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta orkkua

Opinko
23.04.2020 |

Voitko saada monta orkkua peräkkäin jos saat kielihoitoo tai sormetusta tai kalun kans.
Mä haluaisin oppia antaan toisenkin vaikka sormetuksella tai kieli puuhissa.
Oma kumppani menee niin herkäksi ettei kärsi koskee yhtään orkun jälkeen, odottelun jälkeenkään,

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn, mutta jos klitta menee araksi, eihän se silloin onnistu.

Vierailija
2/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se keino millä voit saada useemman..soolona vai

Neuvoksi tahtoisin oppia..antaan niitä 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millä tavalla vaan, tämän on siis ominaisuus minussa. Saatan tulla yhdynnän aikanakin useamman kerran mutta myös sormettaessa, nuoltaessa. Ja mun miehelläni on taito pidättää laukeamistaan eli meidän sessiot kestää yleensä pitkään.

Yhden session aikana saatan siis tulla todella monta kertaa, enää en laske orkkuja. Ekoilla kerroilla jänen kanssaan tein niin kun olin aivan ihmeissäni.

Vierailija
4/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa en ole saanut kuin yhden mutta aina runkkaan itselle kaksi. Ihan siis käsin, en käytä runkatessa vibraattoria. Se toinen orgasmi tulee yleensä tosi nopeasti perään mutta tarvii vähän enemmän vauhtia. Tietenkin kaikki naiset toimii vähän erillä lailla.

Vierailija
5/5 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkymmenen minuutin paikkeilla saan yhdynnässä ensimmäisen, jos klittaa hierotaan koko ajan ja esileikit ovat kestäneet parikymmentä minuuttia. Sen jälkeen saan orkkuja peräjälkeen tai pienen pienen välin jälkeen niin monta kuin kumppani kestää leikin. Kerran videoimme leikit ja sain orkkuja parikymmentä minuuttia. Ja kymmenen minuutin irtitauon jälkeen kun jatkoimme, niin sarjaorkut alkoivat taas miltei heti. Toki seuraavana aamuna alapään lihakset ovat hellänä, mutta muuta ongelmaa ei ole. Jumppaan kuulilla säännöllisesti, jotta lihakset kestävät iloitella. Ei mies mikään tekniikkaihme ole, enemmän se on minulla kiinni henkisestä yhteensopivuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan