Mitäköhän sitä kesälomalla tekee kun kaikki on peruttu
Valtioiden rajat tuskin aukeavat kun kesälomat alkaa. Eli kesäloma Stadissa. Muualle Suomeen en rahojani mene kuluttamaan, sen verran uusmaalaisia haukuttiin.
Kommentit (47)
Surkea kesä edessä kun mitään ei voi tehdä. Mun perheen lomamatka peruttiin, risteily peruttiin, ei saa nähdä kavereita, ei voi mennä lintsille, ei voi mennä uimaan. Tyhmä korona.
Eikö tuon 4 viikkoa saa menemään vaikka peukaloita pyöritellen? Mene töihin, jos aika tulee niin pitkäksi. Sun pitää toivoa, että kesälomat perutaan nekin, kuten se joku äijä jo vilautteli.
90luvun milleniaani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoile, lenkkeile, hoida pihaa, poimi marjoja, lue, lepää, rentoudu, pyöräile, leivo, katso sarjoja, nauti vapaa-ajasta.. jos aikaa ja halua riittää siivoa kaapit, hoida muita kodin rästihommia jne.
Tätä on jo lähes 2kk tehty, ja kesälomaan on vielä 2kk....
Voi nyyh. Olen elänyt noin miten nyt korona aikana muut elävät jo yli 7 vuoden ajan. Aijai kun naurattaa ihmisten uikutus. ”säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole”
Minä olen elänyt niukasti ilman lomamatkoja ja kekkereitä yli 40 vuotta.
Nyt ei meille kukaan änkeä lomailemaan ja voi vaan olla!
Meinaan käydä mato-ongella, saunoa, grillata ja hoitaa puutarhaa.
Taitaa tulla ihana ja rentouttava kesä 😎
Vierailija kirjoitti:
Ulkoile, lenkkeile, hoida pihaa, poimi marjoja, lue, lepää, rentoudu, pyöräile, leivo, katso sarjoja, nauti vapaa-ajasta.. jos aikaa ja halua riittää siivoa kaapit, hoida muita kodin rästihommia jne.
Aah. Ihania kesälomajuttuja, varsinkin tuo siivoa kaapit. Ap, tottahan sinäkin mieluummin siivoat kaappeja kuin lähdet ulkomaille tai edes Espoon puolelle?
Aiemman samantyyppisen ketjun aloittaja kaipasi ulkomailla drinksuja. Eikö ole sama juopotella kotona?
Byhyy uusmaalaisia haukuttiin yääh! Uusmaalaiset on aukoneet aina päätään kaikille.
Kesäloma Stadissa ei kuulosta yhtään hullummalta.
Minkäs teet kirjoitti:
Ajattelin juoda pussikaljaa Helsingissä kavereiden kanssa ja uusmaalaisvihasta huolimatta mennä mökille saunomaan ja purjehtimaan.
Vitut teitä kukaan vihaa. Joku on vähän netissä aukonut päätään ja nyt olette porukalla uhriutumassa.
Elämysmatka köyhien kesälomaan. Ei tee mitään koko kesänä. Istuu kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä luulet et porukka on tehny viimeiset pari kuukautta? Juuri tota samaa turhuutta mitä just luettelit. Joku voi kaivata vähän enemmän menoa ja meininkiä elämäänsä kuin sitä iänikuista marjastamista ja ulkoilua. Siivoa kaappis keskenäs...
Puistojumppa, uuden kielen opiskelu, matkapäiväkirja Snappertunasta, fillariretki Sammattiin ja takaisin (yöpyminen teltassa, ah miten eksoottista), taideretki Fiskarsiin, päivä merellä (ei risteilyaluksella)... Miksi turistina Kreikassa voi ajella skootterilla 10 km päähän kahville, mutta Suomessa se on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kirjoitti:
Ajattelin juoda pussikaljaa Helsingissä kavereiden kanssa ja uusmaalaisvihasta huolimatta mennä mökille saunomaan ja purjehtimaan.
Vitut teitä kukaan vihaa. Joku on vähän netissä aukonut päätään ja nyt olette porukalla uhriutumassa.
Ei tässä uhriuduta, kunhan viisastellaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
90luvun milleniaani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on jo lähes 2kk tehty, ja kesälomaan on vielä 2kk....
Voi nyyh. Olen elänyt noin miten nyt korona aikana muut elävät jo yli 7 vuoden ajan. Aijai kun naurattaa ihmisten uikutus. ”säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole”
Minä olen elänyt niukasti ilman lomamatkoja ja kekkereitä yli 40 vuotta.
Ai oliks tää joku kisa? Suht epäreilu sellainen sillä olet elänyt kauemmin kuin minä joten en nyt sinuna keulisi. Katsotaan vaikka sitten uudestaan kun molemmat on saavuttanu 60 ikävuoden et kumpi voitti eks jeh.
Vierailija kirjoitti:
Byhyy uusmaalaisia haukuttiin yääh! Uusmaalaiset on aukoneet aina päätään kaikille.
Ai nyt ne on jo kaikki uusmaalaiset eikä vain stadilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt ne on jo kaikki uusmaalaiset eikä vain stadilaiset.
Ai sori, se olikin sitten vaan stadilaiset ketkä uhriutuu. Sori muille uusimaalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin mietin. Asun Tampereella. Parveke on niin täynnä jo istutuksia, ettei enempää mahdu kuin mansikka-amppelit roikkumaan katosta lähempänä kesää. Kellarikomero ja asunto siivottu lattiasta kattoon ja vanhat rojut kerätty odottamaan kirppistä. Otin yhden nettikurssinkin tässä tylsyydessäni. Ystäviä olen huomioinut sähköisesti. Retkeilyä ja kokkailua tullut harrastettua. Ja nyt sentään käyn töissä, miten ihmeessä saan ajan kulumaan lomalla? (vietän normaalisti aktiivista sosiaalista elämää, jota nyt pitänyt rajoittaa. Myös harrastukseni, joka on ryhmäliikuntalaji, on tauolla. Lisäksi nautin matkailusta kotimaassa ja ulkomailla, mutta en halua levittää pöpöjä Suomessa tänä kesänä matkustelemalla)
Entä jos alkaisit kirjoittamaan paperille ideoita siitä mitä kaikkea voisit tehdä ja mitä kaikkea opetella? Tilaa uusi soitin ja opettele soittamaan sitä, opettele tanssimaan uusi tanssi, aloita tulitaideharrastus, akrobatia, maalaa, neulo, ompele, askartele, nikkaroi, opettele tekemään itse kotikosmetiikkaa, tee kynttilöitä, opettele uusi kieli, opettele tekemään koruja itse, virkkaa, paina kangasta, kirjoita runokirja, tee skarppauskirja, tilaa kangaspuut ja kudo mattoja, kehrää, nyplää pitsiä, ompele Munsalan kansallispuku ihmemiehelle, opeta koiralle uusia temppuja, veistele puuesineitä, tee mosaiikkityö, kalasta, pelaa bumerangia, ulkopelejä, lautapelejä, larppaa... Miten ihmeessä teille ihmiset on niin vaikeaa keksiä tekemistä kun minulla ei millään riitä aika siihen kaikkeen mitä haluaisin tehdä?
Katso kaikki tv-sarjat ja elokuvat joita löydät, lue kirjoja/äänikirjoja, pelaa pelejä, aloita lenkkeily, aloita kokkaaminen