Pystyykö sun mies syömään Lidlin tosi tulisen Inferno-pakastepizzan juomatta mitään?
Naapurin mies ei pystynyt, vaan parin palan jälkeen joutui litkimään maitoa kun janoinen vasikka. Mutta mun mies söi koko pizzan tuosta noin vaan.
Kommentit (33)
Ei todellakaan. Meillä ei syödä mitään tulisia ruokia, muuten saataisiin tapella pöntöstä joita ikävä kyllä on tässä talossa vain yksi...
Mun mies juo sen pitsan kanssa pullon vodkaa. Ja sit lähtee töihin.
Mies ei pysty mutta mä pystyn. En yleensä muutenkaan juo ruuan kanssa mitään.
Mun miehellä pitää aina olla juotavaa syödessä, joten vaikea sanoa. Veikkaan, että pystyis kyllä varmaan tulisuuden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pysty mutta mä pystyn. En yleensä muutenkaan juo ruuan kanssa mitään.
No höpö höpö. Se on niin tulinen pizza, että sitä ei kyllä naiset syö.
Mies ei pysty, mutta minä kyllä syön eikä tee edes tiukkaa. Vähän aikaa sitten otettiin kaverin kanssa syömähaaste pizzalla, johon oli laitettu pullo habanero-tabascoa ja päälle tuubi wasabia, se teki tiukkaa ja jäi osa syömättä. 😂
Mammat taas täällä uhoamassa. Puheet on suurempia kuin teot, kuten naisilla yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Mammat taas täällä uhoamassa. Puheet on suurempia kuin teot, kuten naisilla yleensä.
#naistenvoimafantasiat
Pystyn. Vähän suussa kipristelee, mutta on todellisuudessa vielä kaukana tulisimmista ruoista mitä olen yrittänyt syödä. En edes mielestäni ole kuin vasta keskiverto Chilinsyöjä.
M44
Suhisiko miehesi sitä pizzaa syödessään?
Miksi sellaista pelkästään mausteille maistuvaa paskaa pitäisi syödä? Pizzan idea on maistua mieleisilleen täytteille kevyesti maustettuna.
Minä luulin että tuo ruuan pilaaminen liian tulisilla mausteilla meni muodista jo 2010-luvulle tultaessa mutta ei näemmä. Tulisilla mausteilla on tarkoitus maustaa ruokaa, ei se että se ei maistu muulle kuin chilille.
Mähän syön chiliä jo aamupalalla. Kevyttä kauraa tommonen.
T. Latina
Vierailija kirjoitti:
T. Latina
Latina on hieno kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Latina
Latina on hieno kieli.
Sitäkin.
T. Latina
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi "pystyä"?
Siksi että on kova äiä eikä mikään mikkihiiri.
Kaikki on saavutettu.