Olisitko mustasukkainen elämäsi rakkauden muista seksikumppaneista?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, ovatko ne menneisyyttä vai nykyisyyttä. Eli siis pettääkö.
Menneisyyttä eli hän olisi sinua odotellessaan kokeillut kenen kanssa voisi natsata.
ap
Jos ne on menneisyyttä niin en ole. Jokaisella meistä on historia takana.
Olisin, mutta tässä iässä ei enää rakastu naiivisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyttä eli hän olisi sinua odotellessaan kokeillut kenen kanssa voisi natsata.
ap
No eiks kaikki ole tehnyt noin ennenkuin se oikea löytyy. Voi hyvänen aika sentäs. 15v kun siellä taas kyselee?
Tynnyrissäkö hänen olisi pitänyt odottaa minua? Koko kylän koeajanut ei silti kiinnosta, mutta se ei ole mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No eiks kaikki ole tehnyt noin ennenkuin se oikea löytyy. Voi hyvänen aika sentäs. 15v kun siellä taas kyselee?
Ei olla, ainakaan kauhean paljon :D Nyt saattaisi ensimmäistä kertaa olla edes enemmän vientiä mutta toisaalta haluaisin löytää oikean rakkauden.
ap
En ole ollut. Mentiin yhteen silloin kun ei ollut vielä tapana tentata seksikumppaneiden lukumäärää. Olen tietoinen, että tyttöystäviä on ollut, mutta sen enempi en ole kysellyt. Minun ja niiden aiempien ero on se, että minun kanssa mies halusi naimisiin. Minusta se on tärkeämpi asia kuin se, montako niitä kokelaita on ollut. Ja on niitä minullakin ollut, mutta ei me olla lukumääriä vertailtu eikä siihen aikaan ollut edes tapana laskea, monenko kanssa on seurustellut.
En olisi. Ei kai ketään voi odotuttaa ja varata, vaikka en ehkä ihan ymmärtänyt noita kommenttejasi.
Kaikkein pahinta on olla toinen. Aina jos mies sanoo pitävänsä jostain niin heti tulee mieleen miten miehen edellinen on tehnyt asian miehen kanssa. Jos on useampia niin ei tule samanlaista mielikuvaa.