Lapsella jo toinen päiväkoti kiusaamisen takia
Kommentit (17)
Tuollaisessa käytös mallissa lapselle opetetaan pakoilu/luovuttaminen vaikka asiaa pitäisi käsitellä.
Vanhemmat haluaa suojella lapsiaan.
Kotona kiusataan, toinenkaan tarha ei voi sitä estää.
Tulevat työpaikkakiusaajat ja psykopaatit toteuttavat itseään jo varhain.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa käytös mallissa lapselle opetetaan pakoilu/luovuttaminen vaikka asiaa pitäisi käsitellä.
Videossa hai edustaa kiusaaja-vanhempaa, sukeltaja lasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sinusta lapsen pitää kestää kiusaamista jos/kun sitä ei saada loppumaan? Onko sinun lapsesi ollut se kiusattu ja käskit vaan kestää? Tuolla ajatusmallilla kiusaajasta tehdään vahvempi ja kiusattu on heikko.
Itse lähtisin pohtimaan syitä. Miksi kiusataan. Onko liian kiltti. Osaako pitää puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähtisin pohtimaan syitä. Miksi kiusataan. Onko liian kiltti. Osaako pitää puolensa.
Miten lapsivoi pitää puolensa kiusaaja-vanhemman suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sinusta lapsen pitää kestää kiusaamista jos/kun sitä ei saada loppumaan? Onko sinun lapsesi ollut se kiusattu ja käskit vaan kestää? Tuolla ajatusmallilla kiusaajasta tehdään vahvempi ja kiusattu on heikko.
Kyse ei omasta lapsesta vaan pk:n lapsesta. Olen lh. Mietin miten toisin asiaa esille, auttaisin perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei omasta lapsesta vaan pk:n lapsesta. Olen lh. Mietin miten toisin asiaa esille, auttaisin perhettä.
Mitäs jos keskittyisit tekemään jotain niille kiusaajille ja tuomaan asiaa esiin heidän perheilleen? Siis olettaen että lapset kiusaavat.
Tosiasia on että vastoinkäymisiä tulee vastaan elämässä. Hyvä harjoitella niitä. Tekee lapsesta vahvan.
Kuinka monesti vanhemmat ajatteli vaihtaa päiväkotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos keskittyisit tekemään jotain niille kiusaajille ja tuomaan asiaa esiin heidän perheilleen? Siis olettaen että lapset kiusaavat.
Tuohan vain pahentaa asiaa. Lapsi nolona varmasti.
Lapsi voi myös manipuloida vanhempiaan
Melko erikoista, tuon ikäisillä kiusaaminen ei yleensä vielä ole erityisen järjestelmällistä vaan enemmänkin ajattelematonta käytöstä. Mistä itse näkisit ongelman johtuvan? Tulee mieleen ylireagoiko vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Melko erikoista, tuon ikäisillä kiusaaminen ei yleensä vielä ole erityisen järjestelmällistä vaan enemmänkin ajattelematonta käytöstä. Mistä itse näkisit ongelman johtuvan? Tulee mieleen ylireagoiko vanhemmat?
Kyseessä tyttömäinen poika. Pitkät hiukset, käyttää mekkoja. Hänellä kavereita ja osaa leikkiä monenlaisia leikkejä.
Osa lapsista todella luulee että hän on tyttö.
Kummastelevat asiaa, lapsi kokee sen kiusaamisena.
Liekö syy lapsessa