Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joukossa naisia....

Hyvin istuvat farkut intohimo
22.04.2020 |

...jotka nauttivat siitä kun mies katselee pyllyä, jalkoväliä tai rintoja jos olette pukeutuneet seksikkäästi. Tai vaihtoehtoisesti naisia jotka inhoavat näitä katseita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo vieraiden miesten katseita. "Omien" on tietty ihania.

Julkisella paikalla aina asiallisesti pukeutuneena. Vaikka eipä sekään tietysti aina tuijottelijoita estä.

Seksikkäät asut varaan kahdenkeskisiin hetkiin.

Vierailija
2/15 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...jotka nauttivat siitä kun mies katselee pyllyä, jalkoväliä tai rintoja jos olette pukeutuneet seksikkäästi. Tai vaihtoehtoisesti naisia jotka inhoavat näitä katseita?

Juuri siksi niin pukeudutaan ja kyllä, muut naiset vihaavat sitä tuulipuvuissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tilanteesta. Jos olen vaikka baarissa ja tiedän pukeutuneeni seksikkäästi, on tarkoituskin kerätä katseita ja silloin nautin siitä. Mutta rajansa tässäkin, eli käsiksi ei aaa käydä ilman lupaa vaikka katsoa saa.

Sitten vaikka töissä pukeudun asiallisemmin ja olisi creepyä, jos joku tuijottaisi jalkoväliäni. Hienovarainen huomio on töissäkin tietenkin ok.

Vierailija
4/15 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden miesten ahnas tuijotus ahdistaa, siksi en pukeudu seksikkäästi edes baariin. Oman miehen katseet ovat enemmän kuin tervetulleita, häntä varten ostan kyllä hepeneitä joihin pukeudun kotioloissa.

Vierailija
5/15 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten ne hyvinistuvat, keinuvaa peppua parhaiten korostavat farkut puen päälleni kun nautin keräämistäni katseista. Seksikäs pukeutuminen ei välttämättä tarkoita paljasta pintaa, sen voi tehdä myös toimistokelpoisesti.

Vierailija
6/15 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole koskaan miesten katseet haitanneet. Tykkään pukeutua aika tiukkoihin ja ihon myötäisiin vaatteisiin. En kuitenkaan suoranaisesti paljastaviin esim paitoihin joissa on avonainen kaula-aukko. Aika harvoin huomaan että joku katselisi mutta jos huomaan niin minusta se on imartelevaa. Vaikka mies ei olisikaan yhtään tyyliäni, saahan sitä katsoa.

Vierailija
7/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua randommiesten katseita. Riippuen miehestä ne jopa ällöttävät. Pukeudun sen mukaan, mutta eihän esimerkiksi rintoja pysty peittämään.

En toivo, että minua katsotaan tai ajatellaan seksuaalisesti arjessa, tuntemattomat siis.

Kun olen seksisuhteessa, asia on eri. Haluan tuottaa silmäniloa ja löytyy myös, no, sanotaanko kaunistellen vaikka että seksihepeniä.

Vierailija
8/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaimoni puolesta. Ennen olin todella mustasukkainen, kun hänellä oli farkut tai urheiluhousut ja sai katseita muilta miehiltä. Nykyään olen oppinut ymmärtämään miten tuo huomion saaminen nostaa vaimoni itsetuntoa. Kun olen hyväksynyt tuon asian ja vaimo saa luvan kanssa nauttia miesten katseista, on vaimo esimerkiksi kuntosalilta tullessaan (kun on urheilutrikoissa saanut tietysti huomiota) seksuaalisesti latautuneempi. Niimpä saan häneltä paljon intohimoisempaa seksiä kuin ennen. Joten kaikki voittavat.

Vierailija
9/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

En halua randommiesten katseita. Riippuen miehestä ne jopa ällöttävät. Pukeudun sen mukaan, mutta eihän esimerkiksi rintoja pysty peittämään.

En toivo, että minua katsotaan tai ajatellaan seksuaalisesti arjessa, tuntemattomat siis.

Kun olen seksisuhteessa, asia on eri. Haluan tuottaa silmäniloa ja löytyy myös, no, sanotaanko kaunistellen vaikka että seksihepeniä.

No ehkä tässä tarkoitettiin hieman nuorempaa katseltavaa. Joo, olet hyvinsäilynyt 5 kymppinen ja kaikki miehet kuolaa ja katsoo sinua Huoh. Olet liian vanha katseltavaksi ja piste.

Vierailija
10/15 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

No ehkä tässä tarkoitettiin hieman nuorempaa katseltavaa. Joo, olet hyvinsäilynyt 5 kymppinen ja kaikki miehet kuolaa ja katsoo sinua Huoh. Olet liian vanha katseltavaksi ja piste.

Naisilta kysyttiin, nainen vastasi. Mikähän tässä nyt aiheutti sulle ongelmia?

Vierailija
11/15 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe urheilutrikoita kovin seksikkääksi pukeutumiseksi, mutta kyllähän se imartelee kun niissä peppua katsotaan.

Vierailija
12/15 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla treenatessa häiritsee, jos miehet kyttäävät. Tulee vaivautunut olo, eikä pysty keskittymään treeniin.

Vierailija
13/15 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman off topic mutta minulla on sellaiset hyvin tiukat kangashousut, joita käytän ihan töissä ym. menoissa. Olen huomannut, että jos ne jalassa sattuu pyllistämään, vaikkapa poimimaan maasta jotain, niin miehet menevät ihan sekaisin. Kun siitä nousee ja kääntyy, niin takana ollut mies toljottaa silmät pullistuneena :D :D

En itse pitänyt niitä housuja mitenkään tavallista kuumempina kunnes huomasin tuon ilmiön.

Vierailija
14/15 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joukossa naisia...ei mutta Jouko saattaa olla naisissa...

Vierailija
15/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä imartelee, kun farkku- tai trikoopeppua katsotaan..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi