Mummon mietteitä !
Hei ! Olen todella harmissani tässä elämässä. Miksi tässä yhteiskunnassa on olemassa valehtelevia narsisteja. Kerron yhden Tarinan, perheen äiti 3 lasta ja mies.
Pettää perhettä sen kun kerkiää, mies joka rakastaa perhettä uskoo näihin valheisiin eikä ota selvää asioista. Itse olen nähnyt tapaukset, kun kerron perheen miehelle ja sanon mitä olen nähnyt. No sitten tämä perheen äiti menee ja sanoo miehelle , keksitty asia. Sitten tullaan minut haukkumaan, tätä on kestänyt monta vuotta. Lapsille kertoo mummosta kaikkea pahaa , tiedän lapset rakastaa mummoa, mutta nyt on heidänkin päät käännetty. Pelkään että lapsista kasvaa valehtelijoita ja kieroja, nään nyt jo niitä merkkejä. Tää on sydäntä raastavaa.
Kommentit (6)
Säälittävää olla noin mustasukkainen omalle miniälleen.
Minun mummoni oli myös tuollainen, luultavasti muistisairas vaikka ei siihen aikaan esim. alzheimerista mitään tiedetty. Isäni oli viikot kaupungissa töissä, ja kun hän perjantai-iltana tuli kotiin, mummo aloitti heti mesoamisen miten äidilläni oli koko viikon ollut vieraita miehiä. Omaa miestäänkin mummo epäili pettämisestä ja kun pappa meni pihalla vaikkapa halkopinon taakse, niin varmasti hänellä oli siellä piilossa vieras nainen. Onneksi kaikki lähiomaiset tajusivat tilanteen eikä isäni uskonut mummoa hetkeäkään.
Mummo menee vaan nukkumaan, jos väsyttää.
Pidä enemmän huolta vaan omista asioistasi.