Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on Postin vastuu?

Vierailija
22.04.2020 |

Raivostuttaa lukea jatkuvasti ihmisten kokemuksia Postin toiminnasta, tai siis toimimattomuudesta.
Itselläkin on yksi kokemus, kun olin jatkanut aivan oikein netissä lähetyksen pitoaikaa ja maksanut siitä, mutta silti paketti oli lähetetty takaisin seuraavana päivänä. Mitään palautetta ei voi antaa, kun kyseisellä toimipisteellä ei edes ollut omaa puhelinnumeroa.
Sitten paljon kadonneita paketteja joista ei koskaan kuule enempä, tai kotiinkuljetettavaa pakettia ei kuulu vaikka päivystää kotona odottamassa, ja sitten vaan ilmoitetaan että on yritetty tuoda, vaikkei ole. Mikseivät silloinkaan koita soittaa puhelimeen?

Nyt paketteja lähetetään pokkana jopa 100km päähän valitusta pisteestä, jos valittu paikka on sillä hetkellä täynnä. Siis mitä hittoa? Miten ei ajatella ollenkaan asiakkaita, tässä olisi vaikka kuinka monta vaihtoehtoa miten asiat voisi hoitaa kunnioittaen niitä ihmisiä jotka palvelusta maksavat.
Miten olisi soitto, laitetaanko paketti 100km päähän vai odotatko mahdollisesti lisää viikon tai pari?
Miksei Posti ole reagoinut korona-tilanteeseen esimerkiksi muuttamalla poikkeustilan ajaksi lähetysten noutoajan parista viikosta 1 viikkoon?

Ihan sekoa toimintaa mielestäni, ettei mistään oteta vastuuta ja tehdään asiat ihan päin peetä kuin ei yhtään mietittäisi.

Ja palautteisiin eivät kuulemma vastaa mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketit otetaan mukaan jos autoon mahtuu, jos et erikseen ole ostaessasi maksanut kotiinkuljetusta, tai valinnut nouto paikkaa ..

Postista tulee yleensä tekstiviesti, arvioitu aika koska toimitetaan ja saako paketin jättää oven taakse jos et ole kotona.

Palautuksia on nyt enemmän kuin nettikauppa käy koronan seurauksena.

Postin poiminta on a lakon jälkeen parantunut huomattavasti, ainakin omalla asuinalueella on ruvennut posti kulkemaan normaalisti.

Vierailija
2/3 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa postilla ja virkamiehillä ei ole mitään vastuuta.

Itse odottelen pakettia, lähettäjältä tuli seurantakoodi ja ilmoitus että paketti lähtenyt, postin sivuilla ei mitään.

Eiköhän se ole sitten sillä selvä.

2 viimeistä ulkomaan tilausta ei tullut perille ollenkaan, niistä ei ole mitään tietoa kuin lähettäjän ilmoitus.

Toisesta jo reklamoin ja sain rahat takaisin, toista odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hukkuneesta lähetyksestä saat korkeintaan lähetyskulut. Eli mitään yli 10€ arvoista ei kannata ikinä lähettää Postilla, ilman erillistä lisäpalvelua tai vakuutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi