Ystäväni koti on kaatopaikka jos vertaa minun
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsetko nyt mielestäsi jonkun suuren palkinnon? Vai kehuja? No, hienosti käytit ainutkertaista elämääsi niinkin tärkeään asiaan kuin siivoamiseen, onnea! Olet varmaan kotiäiti.
En ole ap mutta pakko kertoa että mun kotini ei ole koskaan ollut niin sotkuinen kuin nyt kun mulla on pienet lapset. 😂
Ap taitaa ennemminkin olla sinkku, joka vertaa kotinsa siisteyttä kolmen pienen lapsen yh:n kotiin.
Epäsiisti asunto kertoo yleensä siitä, että ihmisellä on elämänhallinnassa ongelmia. Onko ystäväsi kenties mt-ongelmainen? Ohjaa hänet vaikka terapeutille, saisi apua ongelmiinsa...
Niin on minunkin kotini kuin kaatopaikka. Ei vaan siivous ole kovin korkealla prioriteettilistalla. Nytkin pesen pyykkiä, ja edelliset pyykit oli vielä telineessä "kuivumassa". Eiköhän ne kolmessa viikossa ole tosiaan kuivuneet.
Ei vaan kiinnosta. Sori. En kylläkään kutsu ketään kotiini, ymmärrän hyvin ettei täällä kukaan muu viihtyisi. Näemme siis kahvilassa tms. Joitakin ihmisiä se häiritsee, mutta onneksi jokainen saa itse valita seuransa. Varmasti löytyy paljon siistimpiä ihmisiä. Itse en ole koskaan halunnut arvottaa muita ihmisiä perinteisen naisen roolin kautta. Kuinkahan moni mies arvottaa nykypäivänä kaverinsa sen mukaan, osaako tämä rakentaa aidan/ korjata traktorin / avustaa lehmää synnytyksessä? Veikkaan ettei kovin moni.
Hyvä jos sinulta löytyy edes yksi asia jolla päihität ystäväsi 😂
mikään ei ole mukavampaa kuin paremmuusvertailu ystävien kesken (not)
Meillä on ihan kamala sotku kotona. Korona-ajan hyvä puoli on se, ettei kukaan tule yllätysvierailulle. Tosin ei tule sitten siivottuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäsiisti asunto kertoo yleensä siitä, että ihmisellä on elämänhallinnassa ongelmia. Onko ystäväsi kenties mt-ongelmainen? Ohjaa hänet vaikka terapeutille, saisi apua ongelmiinsa...
Kenen MT-ongelmista kertoo, jos nelihenkisen perheen koti on sotkuinen?
Meillä on vain liian vähän säilytystilaa suhteessa tavaramäärään.
Joo pitäisi heittää puolet kamoista pois, mutta kun maailmantuska.
"onneksi sentään olen siisti nainen" no onneksi sentään sitä, trollina surkea 😆
Ihanaa ap, että olet siisti ja näin ollen paljon parempi ihminen kuin ystäväsi.
Voit olla itsestäsi ylpeä. Hyvä sinä.
Ja mukavaa kun kerroit meille muillekin, niin voimme kaikki olla sinusta ylpeitä.
Osa jopa vähän kateellisiakin.
I ¨¨¨¨ I
\ /
I I
/ \
Siinä sulle tuollainen Paremman Ihmisen pokaali palkinnoksi :)
Vertailu asunnoissa tai jos vertailee joitakin ihmisiä keskenänsä jotka kumminkin täysin eri ihmisiä on huono asia
Taidat olla norppakerhon puheenjohtaja?
Meillä on aivan liian iso talo ja ei vaan ehdi siivota , oon kyllä harkinnut siivoojan palkkaamista .
Meillä on suht siistiä, mutta varasto on aivan räjähtänyt. Sinne on kannettu vaatteita säkeittäin, koulukirjoja ja vihkoja, leluja, mattoja, suksia, luistimia, kenkiä. Ei mahdu kävelemään. Kaikki on meille tarpeetonta, koska ei olla pariin vuoteen tarvittu mitään sieltä. Tulis vaan joku ja raivasi sen.
Tuollaisia "ystäviä" naiset usein ovat toisilleen.
Ansaitsetko nyt mielestäsi jonkun suuren palkinnon? Vai kehuja? No, hienosti käytit ainutkertaista elämääsi niinkin tärkeään asiaan kuin siivoamiseen, onnea! Olet varmaan kotiäiti.