Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatio testattu, menkat myöhässä, mutta raskaustesti negatiivinen?

22.04.2020 |

Moikka!

Testasin tässä kierrossa ovulaation Clerabluen ovulaatiotestillä ja ovulaatiosta yleensä tasan kahden viikon kuluttua mulla alkaa menkat. Nyt ei menkkoja kuulu (4pv myöhässä), mutta raskaustesti näyttää negatiivista (olen typeränä testannut jo viikon ajan joka toinen päivä). Voikohan olla, että testi muuttuisi vielä positiiviseksi vai voi voiko menkkojen myöhästymisen selittää jokin muu asia, vaikka ovulaation olikin? Olen kerran aiemmin ollut raskaana (päätyi keskenmenoon) ja silloin raskaustesti näytti positiivista heti sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mietinkin, että voisiko kroppani reagoida tähän mahdolliseen raskauteen niin eri tavalla, ettei vieläkään näytä plussaa.

Onko muita kenellä olisi kokemusta tällaisesta? Ollaan yritetty vauvaa kohta puoli vuotta ja tiedän, että se on vielä tosi lyhyt aika. Silti olo on kuitenkin tuskainen, kun elämä pyörii sen ympärillä, että laskee päiviä ovulaatiosta mahdollisiin menkkoihin jne.😩

Kommentit (2)

1/2 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin jopa luteaalivaihe voi pidentyä, ilman että olisi raskaana... Luteaalivaihe on siis ovulaation ja seuraavien kuukautisten alkamispäivän välinen aika kierron lopussa. Mulla on joskus venynyt ehkä 3 päivällä luteaalivaihe, mutta jos mennään 4pv tai yli niin kuulostaa jo erikoisen pitkältä ajalta. Siis tarkoitan sitä, että silloin epäilisin ehkä jo pienesti raskautta. Miten sun kävi, tuliko plussa? 

2/2 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli just menkat 6-8 päivää myöhässä. Testasin negan kun menkat olivat pari-kolme pvää myöhässä, ja sieltähän ne sit lopulta alkoivatkin. Yleensä kierto on täsmällinen. Mistäs noista syistä aina tietää, mut voi siis menkat välillä myöhästyä ilman et raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla