Uusi tuttu painostaa lähettämään
Kuvia joissa olen ilman vaatteita. Olen jo kerran sanonut että en kehtaa semmosia lähettää niin sama ralli jatkuu. Ihan kuin en olis koskaan sanonut ei.
Kommentit (13)
Lähetä vaan. Mitä muka voisi tapahtua?
Et todellakaan lähetä.
Kuvasi on pian yleisessä levityksessä tuon "miehen" kaveripiirissä ja netissä etkä saa niitä ikinä sieltä pois.
Joo en lähetäkään ihmettelen vaan miks ei menny jakeluun kun kieltäydyin. Hän kyllä lähettää itsestään hyvin miehisiä kuvia.
YÖKS mikä niljake! Pysy kaukana siitä! Jos ei usko sun kieltoa vaan jatkaa jankkaamista niin estä sen numero.
Sanot tiukasti että olet jo sanonut ei ja että yhteydenpito loppuu kokonaan jos vielä kerrankin yrittää painostaa. Itse kyllä muutenkin lopettaisin yhteydenpidon. Ei ole normaalia painostaa toista tekemään jotain mistä toinen on selkeästi ilmaissut ettei halua niin tehdä.
Ehkä otan screenshotit hänen viesteistä ja lähetän pölliisille
Vierailija kirjoitti:
Joo en lähetäkään ihmettelen vaan miks ei menny jakeluun kun kieltäydyin. Hän kyllä lähettää itsestään hyvin miehisiä kuvia.
Tuohan on seksuaalista ahdistelua.
Onko mies naimisissa? Kerro sen vaimolle jos jatkaa tota vaikka kiellät.
Kukaan järkevä nainen ei lähettele itsestään alastonkuvia tuntemattomille.
googlen kuvahausta jotain lehmän kuvia, lähetä niitä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä otan screenshotit hänen viesteistä ja lähetän pölliisille
Kyllä voisi ottaa poliisiinkin yhteyttä, varmistuu että mitään hämärää ei ole tekeillä. Nykyään kun on kaikkia juttuja hakkereists jotka käyttävät muiden puhelimia etänä.
Tiedän että polttaa pilveä ja kasvattaa sitä joten en ehkä uskalla mennä vasikoimaan
Ei kannata lähettää menee kuitenkin jakoon johonkin nuorison ryhmään ja sitten päätyy ties minne
Porvoossa on kamalia uusia tuttuja.