Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta jo lähes kaksi vuotta ja mies laittaa usein viestejä

Vierailija
21.04.2020 |

Olin yhden kevään suhteessa miehen kanssa. Meillä oli kivaa niin kauan kuin se kesti ja suhde oli aika fyysinen. Lopetin sen, koska näin ettei meillä ole mitään tulevaisuutta (monta syytä, olemme liian erilaisia ja elämänarvomme ei kohtaa niin kuin haluaisin). Mies laittaa silti säännöllisesti Whatsapp viestejä. Aluksi vastasin jotain kohteliaasti. Nyt en ole vastannut mitään pitkään aikaan. Silti laittaa silloin tällöin viestejä ”näin sinusta unta” tai ”lähdetkö kanssani piknikille” tms. Miksi hän ei ymmärrä lopettaa? Olemme siis eronneet jo pari v sitten eikä olla sen koommin nähty.
Blokkasin nyt numeronsa WhatsAppissa. Mitä se tarkoittaa käytännössä en edes tiedä. Ilm viestit ei tule minulle perille enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä panttaa.

Vierailija
2/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä panttaa.

Voi olla et panettaa, mut eikö kantsis koittaa jostain muualta kun siis olemme eronneet jo kauan sitten ja en edes vastaile hänen viesteihin enää?

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jäävät roikkumaan. Eiköhän tuo pian älyä missä mennään, tai missä sinä jo menet. Jos olet ystävällinen, ne takertuu vielä tiukemmin.

Vierailija
4/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa olla kaveri, siis ystäväpohjalta?

Vierailija
5/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättelee vielä toiveita, muistaa kaiken kauniina. Eteenpäin!

Vierailija
6/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan sitä voi yrittää jos vaikka joku kerta p*illua irtoaisikin.

Vierailija
7/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haluaa olla kaveri, siis ystäväpohjalta?

En kyllä suoraan sanottuna ymmärrä miksi exän kanssa pitäisi olla ystävä. Oltiin yhdessä muutama hassu kuukausi! Kai nyt tärkeämpiäkin ystävyyssuhteita elämässä olisi tarjolla kuin tämä.

Vierailija
8/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa sinua edelleen, silloin tällöin, olit mukava nainen.  Ehkä jopa haluasisi jutella joskus ihan muuten vaan.

Tai tosiaan olit niin hyvä sängyssä, että vonkaa edelleen sitä juuri sulta.

Vierailija
9/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaikkien eksien kanssa ok väleissä. Viimeisimmän kanssa jutellaan aina silloin tällöin. Joskus se saattaa laittaa viestin, että on ikävä mua tai ihan suoraan sanoa, että himottaa. Viimeksi kuitenkin se ei meinannut lopettaa millään, vaikka sanoin monta kertaa, etten halua kuulla semmoista. Lopuksi sanoi "älä oo tollanen, mä yritin vain piristää sun iltaa". Ja kun se ei edes ollut mitään "olisitpa täällä mun kanssa", vaan ihan suoraa kuvailua mitä se tekisi jos olisin ollut siellä...

Vierailija
10/10 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vielä lohjeta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan