Onko muita, joita ei innosta kevät?
En ole sen pirteämpi kuin normaalistikaan. Ehkä jopa väsynrempi.
Kommentit (15)
On. Inhottavaa tämä lumien sulaminen. Syksyä sensijaan odotan kaiholla.
Ei innosta jos joutuu nököttämään koronassa.
Samoin. Saan aina keväisin valoshokin. Olen aloitekyvytön, masentaa ja väsyttää. Pilvisellä säällä vähän virkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää yhtäänkesästä
Joo, kuumaa ja itikoita.
Kevät ja syksy on parhautta.
Kevät on raskain vuodenaika. Kestää, että pää sopeutuu valotulvaan. Nytkin hirveä päänsärky. Kesäkuulta on sitten tosi pirteä olo ja pärjää viiden tunnin unilla.
Kevät on minulle myös aina yhtä tuskaa. Inhoan katupölyä ja lumen alta paljastuvaa sontaa. Huhtikuu on kuukausista julmin.
Tänään ollut jo upean lämmintä, 17 astetta parhaimmillaan.
Oi että kun odotan ihania helteitä ja auringon paistetta.
Suomi on taas hetken paikka jossa on mukava elää.
Masentuneena kevät on aina jotenkin ankeinta aikaa. Nyt ei onneksi näe ylionnellisia hirnujoita, joten ehkä tämä menee huomaamatta ohitse.
En ole kevään ja kesän fani. Pidän huomattavasti enemmän syksystä ja talvesta:
- Ei inhottavia ötököitä kaikkialla
- Ei tuskaisen kuumaa joka paikassa! En nauti hikoilusta, ellen harrasta liikuntaa.
- Ei jatkuvaa valoa
- Kuntosalit vähentävät kesäksi ryhmäliikuntatunteja, koska kesälomat
- Siite- ja katupöly sotkee joka paikan
Suomi on ihana paikka elää, koska pääsee nauttimaan kaikista vuodenajoista, mutta kesä ei kuitenkaan veny liian pitkäksi. Kevät voisi tosin olla huomattavasti lyhyempi ja talvisin tulla koko Suomeen kunnon lumi ja pakkaset, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kevättä ja valoa.
Pidä silmät kiinni sitten.
Nyt alkaa se vuodenaika kun voisi tulla talven vietosta Suomeen kesäksi ja syksyn sateiden taas alettua häipyä vit tu un täältä.
Joo en tykkää... liian kuuma ja aurinko paistaa liikaa. Kesä pahin.
Viileämpi sää on kyllä mukavampi
Tänään oli +18, realfeel +20 ja rupesi hikiashistaa.
Aurinkoa saa olla mutta ei kuumottavasti.
Kannattaa jo nyt alkaa hankkimaan kunnon viilennyslaitteita halvemmalla. Voi tulla hankalat helteet taas.
Minä en tykkää yhtäänkesästä