Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan yli-innokas koskaan yrittänyt iskeä teitä?

Vierailija
21.04.2020 |

Mä sain just tuossa helmikuussa taas Facebookissa joltain tuntemattomalta mieheltä yhteydenoton, olisi kovasti halunnut viedä mut treffeille. Pelkän kuvan perusteella tämä mies jankutti miten minussa ei varmasti ole mitään vikaa ja olisin varmasti täydellinen naisystävä. Sanoin että en ole täällä Facessa etsimässä miesseuraa, sanoin sille "Ei" ainakin 10 kertaa, eikä se mies lopettanut jankkaamista, sitten sanoin että lopeta oikeasti, toi on jo todelma ahdistavaa ja painostavaa, sitten estin sen.

Ylikehut on todella ahdistavia tuntemattomilta, etenkin se että "sinussa ei varmasti ole mitään vikaa", mistä tuntematon sen voi tietää? Vaikuttaa lievästi epätoivoiselta touhulta... Todennäköisesti tuokin siirtyi selittämään samoja juttuja heti seuraavalle kun olin estänyt sen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä samat pettyy jos nainen ei olekaan sellainen mitä haavekuvissa luulee :D Ja taas valitus että yhyy miks en saa naista... Tavoitellaan jotain sellaista mitä ei ole olemassa.

Vierailija
2/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu - ulkonäkö on täydellisyyden mittari eräille. Luonteesta ja muusta viis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut muutamia yhteydenottoja miehiltä, olen kieltäytynyt kohteliaasti treffipyynnöistä.

Olen myös joskus saanut kuulla että minussa ei ole mitään vikaa. Vastaan niihin aina että ei kukaan ole täydellinen.

Totuutta en halua alkaa avautumaan tuntemattomille, mutta totuus: Mulla on ainakin 10 eri mielenterveysdiagnoosia, sisältäen mm. psykoosisairaus, työtön (kuka yllättyi?), matala koulutus, sekä fyysinen sairaus joka häiritsee joskus. Tosi täydellinen pakkaus joo! Ulkonäkö ok ja olen siisti ihminen, mutta ulkonäkö ei todellakaan kerro vielä yhtään mitään.

Ei mua kiinnosta käydä treffeillä ja tutustua uusiin ihmisiin nyt, koska ei jaksa ja yritän pitää oman elämän kunnossa. Hei olen tälläinen moniongelmainen tapaus mitä just äsken vielä kehuit kovasti virheettömäksi ja jota olit viemässä jo lähes vihille pelkän mielikuvan perusteella!

Vierailija
4/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on pinnallisia nykyään ja tavallinen ei riitä kun etsitään kumppania. Aina pitää olla parempaa ja parempaa, ihastutaan mielikuviin ja sitten pudotaan korkealta kun se toinen on ihan vaan tavallinen tyyppi siinä missä itsekin...

Jopa ne julkkikset, mallikaunottaret, yritysjohtajat ja miljonääritkin on pohjimmiltaan ihan tavallisia ihmisiä joilla on tavallisia ongelmia, eikä kukaan heistäkään ole virheetön tai elämä heidän kanssaan pelkkää loistoa.

Vierailija
5/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikaa sitten oli yhden illan suhde naiseen. Tästä alkoi 1-2 kuukautta kestänyt kierre, jossa nainen pommitti viesteillä ja piti yhteyttä. En kuitenkaan ollut kiinnostunut hänestä, mutta viikonloppuisin sorruin häneen, kun hän tunki samoihin baareihin ja kutsui kotiinsa. Sitten taas viikolla otin etäisyyttä, vaikka tämä nainen oli kimpussa kuin takiainen. Ryhdistäydyin sitten lopulta ja lopetin viikonloppuvierailut ja vähitellen tilanne laukesi. Oltiin tuolloin noin 25-vuotiaita.

Vierailija
6/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikaa sitten oli yhden illan suhde naiseen. Tästä alkoi 1-2 kuukautta kestänyt kierre, jossa nainen pommitti viesteillä ja piti yhteyttä. En kuitenkaan ollut kiinnostunut hänestä, mutta viikonloppuisin sorruin häneen, kun hän tunki samoihin baareihin ja kutsui kotiinsa. Sitten taas viikolla otin etäisyyttä, vaikka tämä nainen oli kimpussa kuin takiainen. Ryhdistäydyin sitten lopulta ja lopetin viikonloppuvierailut ja vähitellen tilanne laukesi. Oltiin tuolloin noin 25-vuotiaita.

Hyväksikäyttäjä, much?

Vierailija
7/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oo tuntemattomat miehet itseäni lähestyneet FB:ssa.

Joiltain ulkomaalaisilta miespuolisilta tulee kaveripyyntöjä välillä mutta muuten saa olla aika rauhassa 😊😂😯. Ehkä se kertoo jostain. Oon varmasti niin revityn näköinen ettei ketään kiinnosta.

Vierailija
8/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttäjä, much?

Tämä nainen itse ehdotteli seksiä viesteissään.

Vierailija
9/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikkia ovat yli-innokkaat yrittäneet. Kaikki ovat joskus olleet nuoria.

Vierailija
10/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on niin epätoivoisia että tehdään kaikkensa että joku kiinnostuisi, kehutaan kokoajan vaikka sen yhden kuvan perusteella.

Ja nämä miehet on niitä joille kelpaa sitten aivan KAIKKI. Ihan sama onko nainen 20v vai 60v, 50kg vai 100kg, KAIKKI käy.

Vierailija
11/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ihmiset jotka ihastuu liian helposti...