Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten olet saanut haluttoman naisen haluamaan?

Vierailija
21.04.2020 |

Oletko keksinyt tähän vastauksen. Miten saat naisen himoitsemaan ja haluamaan seksiä oma-alotteisesti. Pitkään parisuhteessa olleet.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä kyllä astiat tiskataan/keittiö siivotaan joka päivä. Se taitaa olla ihan normaalia. Jos taas tiskaaminen ja imurointi vetää ihmisen piippuun, niin silloin on kyllä jotain ongelmia.

Onko automaatti ettei mies tee mitään kotona? Pesää pitäisi kuitenkin saada.

Vierailija
22/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kyllä osani kotitöistä ja hoidan laskupinon, kokkina olen huono mutt tiskit hoidan joka päivä viikko siivoukset tehdään muksujen kans ruokakaupan hoidan,kulkuneuvot,ym sellaset mutt ei se riitä,,syitä löytyy..

Ehkä yks kun hän on akateeminen ja mä duunari,🤭

Sängyssäkin mä hoitelen virittelyt ja hiplaan sitä päästä varpaisiin,,ja saankin yleensä hälle orkut mutt sitt hän jää orkun jälkeen toteaa ett nyt ei kärsi ,,tai siinä odotellessa ett meininki tasoittuu,on jo omat fiiliksetkin haihtuneet,...ja nalli jäi ampumatta..

Näin meillä..

Mutt kun käyn vieraan tykönä on touhu toista,ei jää nallit ampumatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä on ollut pitkiä

haluttomuuden kausia, niin niihin on aina ollut jokin konkreettinen syy: pienet lapset, työstressi, alkoholi, liian vähän omaa aikaa, terveysongelmat, yms. Silloin kun nämä perusasiat ovat kunnossa - tai edes suurin osa niistä - niin molemmat ovat kyllä halunneet toisiaan, koska olemme vieläkin kiinnostuneita toisistamme makkarissa ja sen ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi