Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stumppaa tähän

Vierailija
21.04.2020 |

Onko kukaan lukenut ja lopettanut kirjan avulla? Kuuntelen äänikirjaa ja yritän lopettaa polttamisen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta yritän kanssa lopettaa. Eilen 1 ja tänään 0...

Vierailija
2/5 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta yritän kanssa lopettaa. Eilen 1 ja tänään 0...

Hyvin sulla menee, onnea! Mulla kuluu aski päivässä edelleen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut kirjan avulla ja tiedän ainakin 4 muuta, jotka ovat lopettaneet sen avulla. Itse poltin 15 vuotta (joskaan sillä ei ole mitään merkitystä lopettamisen helppouden tai vaikeuden kanssa) ja olen nyt ollut 3 vuotta savuton.

Epäilin kirjaa kyllä, koska se on kovin jankkaileva yms. Mutta niin vaan hoksasin sen pointin, että miksi ylipäänsä tupakoin.

Lopettaminen kävi siis todella helposti, yllätyin kyllä todella paljon. Harmi etten lukenut jo aiemmin. Minun ei ole kertaakaan tehnyt mieli tupakkaa enää. Suosittelen siis koittamaan kyllä. Kysy vaan, jos jotakin kysyttävää tulee mieleen

Vierailija
4/5 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjalla oli iso merkitys lopettamisen onnistumisessa. Olen ollut 7 vuotta polttamatta ja se on ollut helppoa. Aiemmin aloitin aina uudelleen.

Vierailija
5/5 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33545 kirjoitti:

Minä olen lopettanut kirjan avulla ja tiedän ainakin 4 muuta, jotka ovat lopettaneet sen avulla. Itse poltin 15 vuotta (joskaan sillä ei ole mitään merkitystä lopettamisen helppouden tai vaikeuden kanssa) ja olen nyt ollut 3 vuotta savuton.

Epäilin kirjaa kyllä, koska se on kovin jankkaileva yms. Mutta niin vaan hoksasin sen pointin, että miksi ylipäänsä tupakoin.

Lopettaminen kävi siis todella helposti, yllätyin kyllä todella paljon. Harmi etten lukenut jo aiemmin. Minun ei ole kertaakaan tehnyt mieli tupakkaa enää. Suosittelen siis koittamaan kyllä. Kysy vaan, jos jotakin kysyttävää tulee mieleen

Kuuntelen äänikirjaa. Vielä reilu kolme tuntia kuunneltavaa. Ei vielä mitään kysyttävää. Tärkein vastaus tulikin jo, että se toimii monella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi