Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos koulut avataan, pitää omaisten päästä vanhusten luona käymään

Vierailija
21.04.2020 |

En tiedä, mikä järji oli sulkea Suomi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ovat yksin

Vierailija
2/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset on riskiryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntui myöskin kuvitelleen, että Uudenmaan avaaminen tarkoitti muidenkin rajoitusten poistumista.

Osa ihmisistä on vissiin vähän yksinkertaisia.

Vierailija
4/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien itsekeskeisyys näkyy tässäkin. Vaihda ammattia

Vierailija
5/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää päästä, kunhan ei vie koronaa mennessään. Nähtävästi pitää muistuttaa, että karanteeni on tehty vanhusten suojelemiseksi.

Vierailija
6/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskaapelia sanoa että lapset ei juurikaan tartuta. Kuinka nyt on, voiko lapsen viedä isovanhempia piristämään jos itse vilkuttaa etäältä heipat? Mulla desinfioidaan katuja ja kaiteita mutta Suomessa lapset jotka myös erittävät virusta on mututuntuman perusteella vaarattomia?

Ei nyt avata kouluja ja luoda kontakteja riskiryhmäläisiin ja ikävöidään vaan niitä mummuja ja pappoja kunnes tietoa koronasta saadaan lisää.

Vierailija
7/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskaapelia sanoa että lapset ei juurikaan tartuta. Kuinka nyt on, voiko lapsen viedä isovanhempia piristämään jos itse vilkuttaa etäältä heipat? Mulla desinfioidaan katuja ja kaiteita mutta Suomessa lapset jotka myös erittävät virusta on mututuntuman perusteella vaarattomia?

Ei nyt avata kouluja ja luoda kontakteja riskiryhmäläisiin ja ikävöidään vaan niitä mummuja ja pappoja kunnes tietoa koronasta saadaan lisää.

Pidät katujen desinfiointia jotenkin hyvänä asiana?

Vierailija
8/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät mikä järki sulkemisella oli ja on kun katsot mitä länsinaapurissa tapahtuu.

16-kertainen määrä kuolleita meihin verrattuna. Jos luvut olisivat meillä samanlaisia, voisi niistä joku olla läheisesi. Voi joku toki nytkin olla.

Vierailija
9/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katujen desifiointi on lähinnä näyttävä ele. Eli siitä ei ole oikeasti mitään hyötyä. Saadaan vaan ihmisille näytettyä, että jotain tehdään.

Taudin tarttuvuus lapsilla ja vanhuksilla on jostain syystä huomatavan eri. Tästä huolimatta lasten ei pidä mennä vanhusten tykö

Vierailija
10/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli koulut avataan, alamme viettää normaalia elämää. Se sisältää yo-juhlat, ja mökkeilyn isovanhempien kanssa Savon mökillämme. Loppuu sitten tämä pelleily. Tätä soutamista js huopasmista ei jaksa. Saa sitten kliinikot taas paiskia töitä.

Vierailija
11/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli koulut avataan, alamme viettää normaalia elämää. Se sisältää yo-juhlat, ja mökkeilyn isovanhempien kanssa Savon mökillämme. Loppuu sitten tämä pelleily. Tätä soutamista js huopasmista ei jaksa. Saa sitten kliinikot taas paiskia töitä.

Tämä varmaan tuntuu kirjoittaessa hyvältä. Vähänkuin lapsen "siitäs saa".

Mun mielestä saat kyllä vapaasti tehdä mitä kirjoitat. Hämmentää vain nämä lapsen reaktiot.

Vierailija
12/12 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas, tässä asiantuntijoiden lausuntoa rajoitusten poistamisesta vähitellen ja koulujen avaamisesta. Puoltavat koulujen avaamista ja perustelutkin löytyy

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006481389.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme