Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korona on syönyt talouttasi? Miten olet selvinnyt?

Vierailija
21.04.2020 |

Ks.otsikko.
Jos ei ole vaikuttanut talouteesi, ei tarvitse vastata.
Myös pennin venytysvinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on säästynyt, kun en ole matkustellut, syönyt ulkona enkä käynyt baareissa. Töihinkin otan eväät lounasbuffan sijaan.

Vierailija
2/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vähemmän töitä, joten tuntuu budjetissamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei ole mennyt samaan tahtiin kuin tavallisesti. Kun katsoo menoja nettipankista, niin lista on lyhyt. Ennen koronaa oli paljon ostotapahtumia.

Vierailija
4/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työtön. 9e kulukorvausta en saa, se tekee päälle satasen kuussa. Mun ruokailu riippui pitkälti ruokajonosta, jota ei myöskään ole. Kaapit on melko tyhjinä ja täytyy säännöstellä syömistä, kahvia vain kaksi kuppia aamulla. Mietitään syödäänkö tänään proteiinin lähteeksi kkasi kannamunaa vai tölkki tonnikalaa, toinen täytyy säästää huomiselle.

Jos jossain kylässä tarjotaan ilmaista ruokaa niin vedän mahan täyteen, mulla on oikeasti nälkä välillä.

En mä tässä ainakaan säästä, oon joutunut elämään lainalla.

Alan olla aika loppu.

Vierailija
5/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

64e on salkku miinuksella.

Vierailija
6/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin jäänyt säästöön n 2000 euroa kun ei ole mitään mihin tuhlata

Vierailija
7/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon työtön. 9e kulukorvausta en saa, se tekee päälle satasen kuussa. Mun ruokailu riippui pitkälti ruokajonosta, jota ei myöskään ole. Kaapit on melko tyhjinä ja täytyy säännöstellä syömistä, kahvia vain kaksi kuppia aamulla. Mietitään syödäänkö tänään proteiinin lähteeksi kkasi kannamunaa vai tölkki tonnikalaa, toinen täytyy säästää huomiselle.

Jos jossain kylässä tarjotaan ilmaista ruokaa niin vedän mahan täyteen, mulla on oikeasti nälkä välillä.

En mä tässä ainakaan säästä, oon joutunut elämään lainalla.

Alan olla aika loppu.

Miksi et ole hakenut toimeentulotukea? Siitä riittää kyllä ruokaan rahaa, kun kaikki pakolliset laskut kuitataan ko tuella. Kenenkään ei tarvitse suomessa nälkää nähdä.

Vierailija
8/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrikorvauksia ei tule kuin puolet siitä mitä aiemmin tuli. Johtuu siitä, että teen nyt suurimman osan töistä etänä.

Vierailija
9/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten iso osa palkasta meni "karanteeniruokiin", kun ostin kaappiin ja pakastimeen täytettä. Viikko sitten tulleesta tilistä vastaavasti ei ole mennyt juuri yhtään, kun olen syönyt "karanteeniruokia". :D 

Vierailija
10/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää, mutta säästöön ei jää enempää. Keskituloisina, mutta vähän kuluttavina muutenkin menot entiset. Lapsen harrastuskulujen verran säästetään, mutta menee ruokaan joka nyt tehdään itse myös koulupäivien osalta. Meillä selkeästi liian suuret asumiskulut (lähinnä sähkö, talo vuotaa). Yhtään vaatetta en ole itselleni ostanut tänä vuonna.

Vierailija
11/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ollaan selvitty kun molemmilla töitä. Miehen työt voi loppua ihan milloin vaan, mennään viikko-viikko meiningillä. Eli joka viikko jännitetään tuleeko lomautus vai ei. Tämän takia haettiin lyhennysvapaata ja rahaa pistetään nyt jemmaan ja luottokortteja lyhennetään samalla hieman enemmän kuin pakollinen minimi.

Rahaa säästyy hieman siinä ettei mun ole tarvinnut ostaa bussilippua kun olen tehnyt työt etänä.

Vierailija
12/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä olisi säästynyt rahaa, mutta maksoin lomautetun poikani vuokran,joten kaikki hyvin.

Vierailija
13/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on säästynyt. Ennen olisin täyttänyt jokaisen päähänpiston heti, mutta nyt kun olen käynyt kaupassa korkeintaan kerran viikossa, olen ehtinyt unohtamaan puolet ideoistani tai todennut etten tarvitsekaan.

Vierailija
14/14 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on säästynyt ja jopa tullut lisää. On ollut aikaa raivata nurkkia ja myydä tavaraa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä