Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla olisi ollut kaikki potentiaali hyvään elämään

Vierailija
20.04.2020 |

Mutta pilasin itse elämäni turhan takia. Olin Kaunis, hyväsydäminen, naiivi, koulussa hyvin menestynyt nainen, mutta en osannut arvostaa ja suojella itseäni pahoilta ihmisiltä, joten olen nyt tilanteessa jossa haluan vaan kuolla. Harmittaa menetetty potentiaali.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kävi ?

Zinccis

Ehkä wielä ei ole liian myöhäistä ..

Vierailija
2/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Jumalan tarkoitus on, että opit näkemään enemmän.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä usko siellä syvässä suossa nyt tätä mutta jonain päivänä katsot taaksesi selviytyjänä ja hymyilet. Elämällä on ihmeellinen tapa järjestyä vaikka se epätoivon hetkellä toivottomalta tuntuukin. Aika antaa myös uudenlaista perspektiiviä murheisiin. Niin kauan kun olet hengissä, on potentiaalia.

Vierailija
4/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tehdään virheitä, niistä opitaan. Ajattele vaikeus eräänlaisena oppituntina. Tulevaisuuden pääoma jonka se antaa on viisaus. Ole lempeä itsellesi. Me kaikki teemme virheitä. ❤️

Vierailija
5/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän voimia ja rakkautta sinulle ❤️

Vierailija
6/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siellä! Vaikeudet ei määritä sua ihmisenä. Sulla on edelleen hyvät lähtökohdat elämälle. Kannattaa käydä jutteleen vaikka psykologille niin ei tarvii oman pään sisäl vatvoo asioita. Jos akuutti kriisi iskee niin on olemassa myös sellainen kriisipuhelin johon voi soittaa, ja mielenterveyspäivystys sitten huomenna taas. Et ole yksin!

Vierailija
7/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aivan samoin :’(

N26

Vierailija
8/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta ja suojele tästä lähtien itseäsi. Eletty on eletty, joten siihen ei kannata palata.

Vierailija
9/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen aivan samoin :’(

N26

Hei nuoret naiset! Stay strong. Hakekaa ammattiapua. Älkää jääkö yksin. Lähetän vilpittömästi voimia ja kaikkea hyvää teille. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin elämässänne. Olette vasta elämän "alussa", tulevaisuus on toivoa täynnä vaikka nykyisyys olisikin murheen täyttämä.

Vierailija
10/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöhäistä. Niin kauan kun henki pihisee, toivoa on!!!

Vierailija
11/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua joka sanaan. Miksei aikakonetta ole keksitty 😞.

Vierailija
12/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitennii ei enää oo

Vierailija
13/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes jahkailla mennyttä, sitä ei tekemättömäksi saa. Voitte joko a) jatkaa elämää ja oppia menneestä tai b) elää menneessä kiinni ja näin olleen nykyisyys jää elämättä. Kumpi kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta?

Vierailija
14/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun potentiaali pilattiin pitkälti jo narsistisessa moniongelmaperheessä:( Siitä, ja koulussakin jatketusta kiusaamisesta, huolimatta yritin koulussa pärjätä ja pitkään onnistuikin, mutta lopulta varmasti ainakin pitkälti ihan siitä valtavasta henkisestä stressistä johtuen meni fyysinenkin terveys loppuiäksi ja päädyinkin vain koko yhteiskunnan sylkykupiksi:(

Itseäkin monesti harmittaa miten jotkut ihmiset tuhoavat toisten elämiä, porskuttavat itse vähintäänkin normi-hyvää elämää, ja se tuhottu kituu ihmisrauniona päätyen lopulta varhaiseläkkeelle tai omaan poistumaan tuota hyvää elämää todennäköisemmin. Ja joojoo, on poikkeuksia, mutta riittävästi pascaa niskaan koko elämä, niin ei jaksa enää nousta.

Vierailija
15/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tahtoisin unohtaa viimeiset kymmenen vuotta elämästäni. Olen myös yli 20-vuotias nainen ja oikeasti jos olisi ollut helppoa lähteä niin enhän minä täällä enää olisi. Koirani takia elin nämä aiemmat vuodet ja nyt ei ole sitäkään enää. Silloin tavallaan nousi se ajatus esiin, että minunhan piti lähteä täältä, kun koiraani ei enää ole. Niin ajattelin aina. Nyt kuitenkin mietin, että jatkan samalla tavalla eteenpäin päivä kerrallaan ja yritän yhden biisin sanoja lainatakseni pysyä elossa. Se tässä varmaan tärkeintä on. Ehkä jos jaksaa yrittää ja uskaltaa toivoa niin joskus elämä parantuu. Toivon aina tapaavani hienoja ihmisiä ja toivo auttaa.

Vierailija
16/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on, mutta sinä wain olisit yhtä wanhana kuin nyt menneisyydessä.

Zinc

Vierailija
17/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sama kohtalo.

Työkyvyttömyyseläkkeellä kolmekymppisestä asti.

Siinä se meni, elämä.

Toisaalta, kaikkihan lopulta kuolemme.

Ei sillä ole kauheasti merkitystä, mitä tämän lyhyen vaelluksemme aikana saavutamme. Onko onnea ja iloa vai surua ja kärsimystä.

Iankaikkisuus on tärkeämpi.

Vierailija
18/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍❤️

Vierailija
19/19 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes jahkailla mennyttä, sitä ei tekemättömäksi saa. Voitte joko a) jatkaa elämää ja oppia menneestä tai b) elää menneessä kiinni ja näin olleen nykyisyys jää elämättä. Kumpi kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta?

B on tuttu ja turvallinen 😞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän