Mitä ruokaa tekisit, jos sinulla olisi jääkaapissa paketti vuohenjuustoa?
Kommentit (24)
Sopii hyvin punajuuren kanssa, joten googlaisin reseptejä noista..
Meen huomenna kauppaan, niin voin ostaa muut ainekset.
Ap
Vuohenjuustosalaattia ja jotain vuohenjuustopaistosta.
Olen haikaillut sellaisen salaatin perään, jossa on mm. punajuurta ja vuohenjuustoa, siinä on liitto parhaasta päästä.
Helppo ruoka on keittää pasta, sekoittaa pestoon ja sitten paistaa pannulla pari kiekkoa vuohenjuustoa annoksen päälle.:)
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa.
Hyi v.i.t.tu?
Vierailija kirjoitti:
Olen haikaillut sellaisen salaatin perään, jossa on mm. punajuurta ja vuohenjuustoa, siinä on liitto parhaasta päästä.
Mitä punajuurta? Säilyke vai ihan raaka punajuuri? Keitetäänkö se vai paistetaanko?
Vuohenjuustosalaattia, vuohenjuustobroileria, vuohenjuusto-punajuurivuokaa. Esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa.
Hyi v.i.t.tu?
Hernekeitto on hyvää.
Osta kokonaisia ihan raakoja punajuuria kaupasta, keitä ja kuori, pilko uunivuokaan ja vuohenjuustoa sekaan. Lisäksi vaikka pinjansiemeniä, Ja tarjoiluvaiheessa päälle rucolaa.
Pitääpä kokeilla tuota punajuurivuohenjuustosalaattia.
Ap
Jostain syystä nautin vuohenjuuston mieluiten ihan omana itsenään, huoneenlämpöisenä tuoreen ja rapean patongin kera. Ehkä jotain makeutta, pari tilkkaa hunajaa tms jalostamassa makua
(Maku menee mun mielestä hajalle, hukkaan kun sen chevren lämmittää... outoa?)
Pizzaa. Paholaisenhilloa, punasipulia, vuohenjuustoa
Villan maku mietonee, jos juo viiniä samalla tai lorauttaa sitä soosiin. Paholaisen hillo auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa. Paholaisenhilloa, punasipulia, vuohenjuustoa
NAM!
Makaronivelliä. Juusto lähtisi roskiin ja sen tuonut saisi nyrkistä napakan iskun purukalustoonsa!
Riippuu, mitä muuta siellä olisi. Muuten pelkkää vuohenjuustoa, paistettuna.