Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen lapsen hankkiminen entisen poikaystävän kanssa?

Vierailija
20.04.2020 |

Ehdimme tapailla vain hetken ennen kuin tulin raskaaksi, pariskuntaa meistä ei koskaan tullut, hyvät ystävät kylläkin. Lapsemme kasvattaminen yhdessä on sujunut hienosti, pystymme puhumaan kaikesta. Lapsi on tasaisesti kummankin luona ja vietämme usein aikaa myös kolmestaan.

Mies nyt sitten ehdotti että hankkisimme yhdessä myös toisen lapsen. Ja täytyy myöntää, että olen pohtinut sitä välillä myös itse. Kumpikin meistä haluaisi ehdottomasti esikoisellemme sisaruksen. Tiedämme että kasvatuskumppanuutemme toimii. Kummallakin on vauvakuume, mutta ei parisuhdetta. Ja omalla kohdallani huolehdin myös siitä että ikäni alkaa piakkoin tulemaan vastaan.

Onko tämä ihan hullu ajatus? Kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on nykyaikaista. Antakaa mennä vaan.

Vierailija
2/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin ex-mieheni kanssa aikoinaan lapsen eron jälkeen. Kaikki sujui hyvin. Kyllähän se kasvatuskumppanuus menee siinä kahden kuin yhden lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olette saaneet kumppanuuden toimimaan! Jos teillä on tähän asti sujunut hyvin ja haluatte molemmat toisen lapsen, niin antaa mennä vaan. Enemmän tulisi sotkua jos jompikumpi alkaisi hankkia lapsia jonkun toisen kanssa.

Vierailija
4/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin samaa lapseni isälle jos kehtaisin.

Vierailija
5/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhuttiin miehen kanssa samasta jokunen vuosi sitten. Hän sitten kuitenkin löysi uuden parisuhteen ja homma meni luonnollisesti jäihin.

Vierailija
6/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tarvitsevien EHJÄN kodin.

Vanhempien pitää purra hammasta, jos lapsi on yhdessä hankittu, se myös kasvatetaan yhdessä saman katon alla.

Vierailija
7/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 44-vuotias, ja mietin samaa. Sitä varten olen varautunut olemaan loppuelämäni jopa ilman parisuhdetta. No teillä nyt tavallaan on, ja olette perhe.

Vierailija
8/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kaikille parempi on, jos eletään omilla ehdoilla - parisuhde ei vain sovi kaikille, tai samanlaista suhdetta haluavaa kumppania ei löydy. 

Vierailija
9/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it!

Vierailija
10/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teimme noin.

Vierailija
11/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi mukavalta tuo teidän tilanne. En näe syytä, miksi ette yrittäisi toista lasta jos välit on noin hyvät ja molemmilla samat toiveet. Omen sitä mieltä, että lapsi kannattaa tehdä juuri silloin, kun se tuntuu oikealta, eli teillä käsittääkseni juuri nyt. Onnea!

Vierailija
12/12 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette hyvissä väleissä niin miksipä ei.