Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotias paahtaa täysillä aamusta iltaan

Vierailija
20.04.2020 |

Yleensä melko rauhallinen 6-vuotias poikani on jotenkin seonnut karanteenissa ja vaikka käymme ulkona juoksulenkillä ja potkimassa palloa ainakin kaksi kertaa päivässä, niin tuntuu, että lapsi ei osaa enää rauhoittua tai hiljentyä leikkimään mitään. On siis ainoa lapsi ja minä hänen kanssaan nyt kotona, isänsä käy normaalisti töissä ja puuhaa hänen kanssaan kyllä iltaisin ja viikonloppuisin. Lapsi nukkuu hyvin, syö hyvin, mutta on täysin keskittymiskyvytön ja tuntuu, ettei kuulekaan oikein mitään, vaan kysyy vaan koko ajan "häh?". Jotenkin taantunut muutenkin, vaikka yritän leikkiä ja aktivoida ja pitää normaalia päivärytmiä. Alan tulla itsekin jo ihan sekapäiseksi tässä. Onko kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tokaluokkalainenon taantunut myös. Ei löydä pulpetista kirjoja, aloitekyky kadonnut.

Vierailija
2/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, pientä. Mä olen ihan samanlainen ja ikää jo melkein 60. Jotenkin tuntuu, ettei pysty relaamaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onhan mahdollista, että hänellä on oikeasti kuulo heikentynyt. Menkää testeihin.

Vierailija
4/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että liittyy eristykseen, tuo on vain kehitysvaihe, ärsyttävä sellainen.

Vierailija
5/5 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onhan mahdollista, että hänellä on oikeasti kuulo heikentynyt. Menkää testeihin.

Ennen testejä voi kyllä vähän kuulostella kuuleeko lapsi karkkipussin rapinan, lempiohjelman tunnarin tai sen kun vanhemmat keskustelevat onko iltapalaksi kaurapuuroa vai jäätelöä.

Meillä on kans tuollainen kierroksille mennessään kuuro 6-vuotias (jonka kuulo on tutkittu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan