Millä mielellä korona-arjessa nyt? Oletteko tottuneet? Oletteko lannistuneita? Jatkatteko kuin ennenkin?
Kommentit (5)
Etätyöt passaa hyvin eikä ole ikävä toimistolle kuuntelemaan jatkuvaa draamaa milloin mistäkin. Salille ja harrastuksiin kaipaan ja huomaan, että tämä omaehtoinen kotona treenailu ei oikein toimi pidemmän päälle ja siihen on vaikea motivoida itseään. Muutenkin laiskottaa eikä jaksaisi tehdä oikein mitään, jos ei ole pakko. Puolison ja teinien kanssa kaikki ihan ok. Emme ole toistemme kurkussa kiinni sen enempää kuin aiemminkaan.
Leipääntynyt olen jatkuvaan kokkaamiseen ja ruoan miettimiseen, ihmettelen, miten joku tämän pakollisen keittiössä kökkimisen lisäksi haluaa vielä käyttää aikansa leipomiseen ihan huvin vuoksi.
Viihdyn ihan loistavasti vapaa-ajalla kirjojen ja netflixin parissa eli siinä mielessä ei tuota vaikeuksia. Haluan kuitenkin palata normaaliin edes joskus, koska pelottaa, miten pohjalle talous vielä sukeltaa ja olen huolissani esim. perhehelveteistä, joissa monet joutuvat elämään, lapsista, joiden hyvinvoinnista ei huolehdita ja yhteiskuntarauhasta, jos köyhyys ja näköalattomuus lisäääntyvät.
Mä tykkään!
En oo kolmeen viikkoon meikannut, laittanut hiuksia. Karvat rehottaa ja vaatteet on verkkarit. Mihinkään ei ole kiire!
Teen etätöitä kotona ja rakastan tätä kiireettömyyttä.
Viikonloppuisin leivon jotain ja käyn luonnossa kävelemässä pitkän reitin koiran kans.
Lauantaina just ajattelin että mä saan elää näin vaikka loppuelämäni. Miesystävälleni annoin kenkää Koronan puhjettua enkä ole kaivannut sen loisimista pätkääkään
Vähän alkaa tylsistyttää tää etäopiskelu ja elämä ilman rutiineja.. Ens viikolla onneks alkaa taas etäluennot nii saa ees jotain rytmiä arkeen. Unirytmikin atm ihan persiillää (nousin tänään vähän jälkeen 14) 😅 Mut ei kai tässä muu auta, toivottavasti kesällä pääsisi jo tapaa kavereita!
Vi..... joka päivä aivan suunnattomasti eikä kiinnosta pätkääkään tehdä kotona mitään ylimääräistä työpäivän jälkeen. Toivottavasti heti vapun jälkeen avataan kaikki paikat.
Jaksan hyvin :) Koko perhe kotona, kaikki terveina, ruokaa saa kaupasta, rahatkin riittavat. Mikas tassa ollessa :) Toki harmittaa, ettei nae ystavia tai paase reissuun tai syömaan hyvin ravintoloihin mutta, kun tietaa tilanteen ja miksi rajoitteet ovat ja oikeasti sisaistanyt sen, niin tietaa tekevansa oikein.