Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihmiset ympärillä ovat idiootteja?

Vierailija
20.04.2020 |

Tuleeko teille koskaan sellanen fiilis, että kaikki ihmiset teidän ympärillänne on täysiä idiootteja. Mulle tulee. Ja vieläpä useamman kerran päivässä. Tiedän tasan tarkkaan, miten tietyt asiat pitäisi hoitaa, niin silti joku tulee aina inisemään siihen jotain. Ärsyttävää!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä muutama esimerkki?

Oma esimerkkini. Lajittelen roskat ja kierrätän. En heitä roskia ympäristööni. Pyrin kulutusvalinnoillani vähentämään jätteen syntymistä. En myöskään tupakoi tai käytä päihteitä. Ja jos käyttäisin lääkkeitä, veisin jämät apteekkiin. Olen saanut lukea ja omin silmin nähnyt, että moni ei ajattele näitä asioita pätkän vertaa!

Vierailija
2/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki, mutta suurin osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikös se ole hyvä että tuntee itsensä fiksummaksi tyhmissä porukoissa.

Vierailija
4/4 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä muutama esimerkki?

Oma esimerkkini. Lajittelen roskat ja kierrätän. En heitä roskia ympäristööni. Pyrin kulutusvalinnoillani vähentämään jätteen syntymistä. En myöskään tupakoi tai käytä päihteitä. Ja jos käyttäisin lääkkeitä, veisin jämät apteekkiin. Olen saanut lukea ja omin silmin nähnyt, että moni ei ajattele näitä asioita pätkän vertaa!

Aika typerää kyllä viedä jämälääkkeitä apteekkiin, ainakin jos ne ovat käypää tavaraa päihdemarkkinoilla. Lajittelu on myös tyhmää, sillä pääsee paljon vähemmällä, kun työntää ne paristot ja banaaninkuoret samaan roskapussiin, jonka saa ihan luvan kanssa sitten laittaa sekajätteeseen. Päihteitä voi käyttää myös kohtuudella ja esimerkiksi monet huippuhitit musarintamalla olisi jäänyt syntymättä, jos tekijät eivät olisi olleet niin fiksuja, että älysivät käyttää huimausaineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän