Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka haluavat näyttää kestävänsä kipua hyvin. Miksi?

Vierailija
20.04.2020 |

Mitä ne oikeastaan haluavat todistaa? Että heillä ei muka olisi luonnon luomaa kipusignaalia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eroja siinä, miten hyvin kestää kipua. Mielen ja kehon hallinta auttaa.

Vierailija
2/3 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machoilua se vain on. Itsekin tein aikoinaan lähtemättömiä palovammoja ihooni "tehdessäni vaikutusta" silloiseen tyttöystäväkandidaattiin.

Olin tosin vasta 14-vuotias pojankloppi, mutta sain kyllä typykän itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen mutta mulla on myös aina ollut vaistomainen halu piilottaa kipu. Kai se on jotain muinaista perua - monet eläimethän luonnostaan yrittää peittää kaikki heikkouden merkit, etteivät saalistajat ja omat laumatoverit huomaa mahdollisuuttaan ja hyökkää heikon päälle. Mikseipä ihmiselläkin voisi olla sellaista vaistoa.

Esim. synnytyksessä itse pidin jotenkin kunnia-asiana, etten aio päästää ääntäkään vaikka sattuisi miten. En valita, voihki, huuda. Se myös jotenkin auttoi kestämään paremmin, kun oli koko ajan päällä se "tehtävä", suoriutua hommasta pokerinaamalla. Ja mies on sitä ylistänyt kauheasti, hänestä täytyy olla todella kova tyyppi että pystyy sellaisessa kivussa olemaan kuin ei mitään. Kai se on ajatus siitä että mieli on ruorissa eikä helposti anna periksi kehon valituksille ja tuntemuksille, silloin kun niiden huomioimisesta ei ole hyötyä.