Suomen virallinen linja ei ole tukahduttaa koronaa, vaan hallittu sairastaminen. Että turhaan vaahtoatte ihmisten käytöksestä
Pysykää kotona, ettei tarvi valittaa muiden käytöksestä. Jos kaupassa on paljon väkeä niin älkää ängetkö mukaan vaan menkää kotiinne.
Joillain näyttää olevan käsitys että kaikki hyvin kun "minä itse" voin asioida tyhjässä kaupassa. Miten älyvapaa ajattelumalli.
Kommentit (3)
Mulla on kaupassa ffp3 ammattitason maski, silmäsuoja, käsineet. On ihanaa kierrellä rauhassa kaupassa ilman mitään kiirettä ja ei myöskään haittaa tai herätä kauhu jos joku aivastaa tai tulee iholle.
Vielä 2 vko sitten mua katsottiin kuin hullua, nyt eilen isossa marketissa tuli 5 muutakin hyvin suojautunutta vastaan.
Suomen virallinen linja on käyttää suomalaisia WHO:n koekaniineina.
Itse arvelin tätä jo pari kuukautta sitten, kun Suomessa ei tehty mitään koronan estämisen sijaan, että päätyyköhän tilanne siihen, että suomalaisista haetaan koekaniineiksi uusille lääkkeille ja rokotteille. Ja sehän sitten tapahtui.
Suomen pitäisi siirtyä toimivasksi todettuun tukahduttamismalliin. Talous selviäisi siitä paremmin. Ja se oliis inhimillisempi.