Suututtaa eronneen kaverimiehen kommentit naisista
Kaveri on eronnut pari kolme vuotta sitten ja sinä aikana ollut monta eri naista lyhyen aikaan. Kaikki suhteet on päättyneet ihan pikkuriitoihin. Kun kysyn häneltä, miksi hän ei viitsi nähdä yhtään vaivaa suhteen eteen, vastaus on tyyliin: "Tinderistä saa uuden naisen niin helposti" tai "Ei häntä kiinnosta syvälliset suhteet". Nelikymppinen koulujakäynyt mies.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No sellainen saalis. Loppukädessä ihminen joka on kykenemätön sitoutumaan ja kehittymään on itse suurin kärsijä. Mieti nyt, vielä hetken mies ehkä kelpaa parisuhde markkinoilla, mutta +55 vuotiaana ei. Yksinäinen vanhuus siis tiedossa.
On sillä onneksi lapsia ja niiden kanssa se on ihan kunnollinen. Eli ei se yksinäinen ole. AP
Mitä väärää tuossa on? Ei juuri nyt halua sitoutua. Eikö ole sallittua?
Jos olisi nainen, niin olisi tietenkin ihan ok, koska "mihin vahva itsenäinen nainen miehiä tarvitsee?"
Taitaa olla keskimäärin kysytympi mies, jos tinder toimii hänellä noin. Itse kun ei pääse edes treffeille asti.
M37
No jos se sopii niille naisille niin mitä väärää siinä on? Se on kuule kivaa kiksautella sillointällöin ilman sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
No jos se sopii niille naisille niin mitä väärää siinä on? Se on kuule kivaa kiksautella sillointällöin ilman sitoutumista.
En usko, että mies on lupaillut näille naisille mitään pysyvää. AP
Sinulla on ollut liian ruusuinen kuva miehistä.
Mutta naisia silti riittää. Aikamoinen dilemma. Jännää ja sikamaistahan se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mies on lupaillut näille naisille mitään pysyvää. AP
No jos on noin hölmöjä naisia niin voi voi.
No sellainen saalis. Loppukädessä ihminen joka on kykenemätön sitoutumaan ja kehittymään on itse suurin kärsijä. Mieti nyt, vielä hetken mies ehkä kelpaa parisuhde markkinoilla, mutta +55 vuotiaana ei. Yksinäinen vanhuus siis tiedossa.