Miehen kaverit syrjii mua koska en ole urheilullinen
Mun mies harrastaa crossfittiä ja hänelle on kertynyt sieltä kaveriporukka. Tuo kaveriporukka aiheuttaa mulle kuitenkin pelkkää pahaa mieltä.
Kun olen heitä tavannut, he eivät puhu mistään muusta kun crossfitistä ja kyselevät milloin minäkin sen aloitan. Itseäni se ei kiinnosta tippaakaan ja en voi ymmärtää miten aikuiset ihmiset eivät osaa tutustua muihin ihmisiin jos ei ole samoja kiinnostuksen kohteita.
Nykyään minua sitten syrjitään eikä enää kutsuta mihinkään porukan menoihin, koska en halua samaa harrastusta. Tämä tietenkin harmittaa minua ja myös miestäni. Miten aikuiset ihmiset voivat jättää tuolla tavalla ulkopuolelle? Mitä voi tehdä kun tuo harrastus ja kaveriporukka on kuitenkin miehelle tärkeä?
Kommentit (13)
Mikä pakko sinun oli ottaa joku crossfit lihasmasa? Olisit valinnut jonkun, jonka urheiluharrastukset pysyy ihan normi liikuntana, mielellään ilman edes suurta kaveriporukkaa liikunnan merkeissä.
No jos se on sen kaveriporukan juttu, niin mitä niiden kanssa tekisit? Hengaa niitten kanssa joita kiinnostaa samat asiat kuin sua.
Vierailija kirjoitti:
No jos se on sen kaveriporukan juttu, niin mitä niiden kanssa tekisit? Hengaa niitten kanssa joita kiinnostaa samat asiat kuin sua.
Just näin. Miksi pitää änkeä mukaan, jos ei samat asiat kiinnosta? Etsii omia kavereita.
Joskus yökerhossa menin vahingossa johonkin Cross-Fit -VIP-alueelle ja naiset tulivat kyselemään paljonko on maastaveto ja tempaus.
Palstan vakitrolli taas vauhdissa. Ja mammat nielee
Kaikki jotka olen tavannut joissain muissa kuin urheilun merkeissä ja he ovat mainostaneet harrastavansa crosfittiä niin ne ovat olleet tolloja.
En tiedä onko tämä karma sitten yleistä.
Kiertäkää kaukaa kaikki crossfittaajat ja juoksijat. Se ei ole vain urheilua, vaan kultti.
Ei millään pahalla Cross-Fitiä harrastaville, mut jos mentaliteetti on noin "sisäsiittoinen" niin itse vertaan heitä samanlaisiin "ääriharrastajiin" joita voi olla jotkin elokuvien, "naamiaisasu" pukeutujien ja motoristien joukot. Hyvä että maailmassa kuitenkin on muitakin kuin ääripäiden edustajia, ap:n poikaystävä ainakin vaikuttaa sellaiselta fiksulta ihmiseltä joka pystyy pitämään ja nauttimaan omasta harrastuksestaan, mutta ei väkisin tuputa sitä muille.
Ehkä juuri sitä kaveriporukkaa yhdistää vain se harrastus ja se on ainoa asia joka pitää porukan koossa. Kun sillä porukalla tavataan niin aina puhutaan siitä crossfitistä riippumatta siitä oletko sinä paikalla vai et. Eli nyt haluaisit että vain sinun takiasi koko harrastusporukan on juteltava muista jutuista? Ja eihän teidän tarvi miehen kanssa mennä joka paikkaan yhdessä. Kun mies tapaa tätä porukkaa niin tapaa sinä silloin omia ystäviäsi.
Miksi sun pitäisi olla miehen kaveriporukassa, varsinkin kun sitä porukkaa yhdistää sama harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla Cross-Fitiä harrastaville, mut jos mentaliteetti on noin "sisäsiittoinen" niin itse vertaan heitä samanlaisiin "ääriharrastajiin" joita voi olla jotkin elokuvien, "naamiaisasu" pukeutujien ja motoristien joukot. Hyvä että maailmassa kuitenkin on muitakin kuin ääripäiden edustajia, ap:n poikaystävä ainakin vaikuttaa sellaiselta fiksulta ihmiseltä joka pystyy pitämään ja nauttimaan omasta harrastuksestaan, mutta ei väkisin tuputa sitä muille.
Jotkut ihmisryhmät etsivät yhteenkuuluvuuden tunnetta tällaisista tiiviistä harrasteryhmistä eikä siinä ole mitään pahaa. Ne kaverit, joiden kanssa jutellaan kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan väliltä pitää sitten etsiä muualta kuin tällaisista porukoista.
Niin eihän mun toki ole mikään pakko mennä, mutta kun tähän kaveriporukkaan kuuluu myös kaikkien miesten naisystävät, koska heilläkin tietenkin sama harrastus.
Mieheni mielestä olisi mukavaa mennä pariskuntana kun kaikki muutkin on pariskuntana siinä porukassa. Mutta eikai se auta kun vaan pysyä kotona ja mies saa mennä itsekseen. Mieheni ei ole ikinä painostanut minua tuohon harrastukseen ja hyväksyy minut tällaisena, harmi että kaikki eivät.
AP
Crossfithörhöt ovat ihan oma ihmislajinsa. Kannattaa kiertää kaukaa.