Kertokaa yksikin hyvä syy nousta sängystä huomenna.
Siis HYVÄ syy, ei mitään liibalaabaa...
Mikään ei tunnut miltään, mikää ei huvita, ahdistaa, kiukuttaa ja itkettää.
Olen saikulla leikkauksen jälkeen ja mulle jää tod näk jonkinasteinen rajoite liikkumisessa vaikka leikattiin. Sit vielä tää koronap*****e tähän päälle.
Joka aamu kerään tunnin voimia nousta sängystä ja pari viimeistä aamua ovat olleet erityisen hankalia. Tekis mieli vain kadota maailmasta.
Kertokaa siis yksikin todella hyvä syy nousta huomenna.
Kommentit (27)
Olin tulossa kirjoittamaan kahvi+aamupala.
Tsemppiä!
En mä nousekkaan ku on niin jyhti darra todennäkösesti.
N32
Tilaa hyvää ruokaa. Kuuntele hyvää musiikkia. Ja tee jotain mistä olet pitänyt erityisesti. Pyydä läheinen kylään.
Pitää käyttää koira lenkillä ja sitten aloittaa etätyöt.
Läheiset ei voi nyt tulla kylään. Mut etänä kahvihetki joo! Lasi skumppaa ja listaamaan, mitä kaikkea olisi ihana tehdä sitten kun taas voi. Semmoisia asioita, mihin ei vaikuta rajoite. Paljon voimia sulle ap!
Mulle se hyvä syy on aina ollut lapset.
Miksei sängyssä saisi köllötellä tuntia heräämisen jälkeen?
Se ettei ole Koronaa. Olet turvassa omassa kodissasi. Saat syödä hyvin ja on netti ja vaikka mitä.
Peräruuvi falskaa yöllä ja herätessä sänky on täynnä paskaa.
Aamukahvi runsaalla maidolla on aina loistava ylösnousun syy. Itsellä tuo aamukahvi, tupakka ja terassilla istuskelu rauhassa aamuisin avaa päivän kivasti, vaikka kuinka ottaisi päähän.
Voi ei tsemppiä! Mullaki ollu hankaluuksia motivaation sun muun kanssa vaikka ei onneksi mitään muuta ku tä koronatilanne. En tiedä onks tä nyt kauheen hyvä, mut että parin kuukauden päästä asiat voi olla jo paljon paremmin ku jaksat nyt pinnistellä 😊