Nuuskaava nainen, tykkäättekö
Miehet vai onko turn-off?
Siistimpää kuin tupakointi kuitenkin, kai.
Kommentit (23)
Ällöttävä tapa, mutta ei olisi este parisuhteelle, jos olisi muuten ihana nainen.
Juu kiva suudella naista joka nuuskaa. Not. Mielummin tupakka kuin nuuska.
Kuulostaa sexyltä :). Olisi kiva ostella lahjaksi jotain kivan makuista nuuskaa omalle naiselle tai sitten vietellä oma tekemällä nuuskalla jos lössi maistuu. Voitaisi vierekkäin istua sohvalla nuuskat huulessa telkkaria katsoessa :p
iedän yhden naisen joka käyttää nuuskaa säännöllisesi. - Pidän naisesta hyvin paljon mutta häen avastaan nuuskata en pidä yhtään. - Onneksi ei ole tarvetta suudella häntä.
Oksettava tapa molemmilta sukupuolilta. Tosi seksikästä haista p*skalle ja tuhota ikenet ja hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava tapa molemmilta sukupuolilta. Tosi seksikästä haista p*skalle ja tuhota ikenet ja hampaat.
Whaaat? Ei nuuskankäyttö haise. Tupakointi haisee.
Kuvottava tapa kummallakin sukupuolella.
Kaverina ok, puolisoksi tuskin ottaisin. Inhottava tapa joka syövyttää hammaskaluston, altistaa suusyövälle, yms. Nikotiinista, tai muista aineista riippuvainen kumppani ei oikein innosta. Tupakoivan naisen kanssa olen joskus ollut, ei enää tuhkakuppia mulle kiitos.
En ymmärrä nuuskaamista miehilläkään.
Kyllä nuuska haisee. Tupakka myös. Inhottava suudella nuuskaajaa/tupakoijaa. Olen seurustellut miehen kanssa joka käytti molempia ja haisi todella pahalle, ällötti.
Käytetään miehen kanssa molemmat nuuskaa. Eivät naapurit ainakaan valita tupakansavusta. Ennen poltettiin ketjussa molemmat. Kumpi tapa sitten pahempi. Ainakin omat ja muiden keuhkot säästyvät. Hajuhaittoja on vähemmän. Parempi tietysti, jos pääsisi nikotiinista kokonaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Seksyy kun ylähuuli pullottaa :)
Erityisen ihanaa on ilmeisesti myös se ruskea räkä joka valuu hampaita pitkin. Tai se söpö kuoppa minkä mälli kaivaa limakalvoihin... syöpää odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuuska haisee. Tupakka myös. Inhottava suudella nuuskaajaa/tupakoijaa. Olen seurustellut miehen kanssa joka käytti molempia ja haisi todella pahalle, ällötti.
Haisi varmaan, koska poltti sitä tupakkaa eikä pessyt hampaita 2x päivässä, suuvettä ja hampaidenlankaus. Ei varmaan suihkussakaan käynyt 2 päivässä? Tahmaset sormet ja kynnenalut täynnä paskaa? Sipulihiki?
Jotenkin tulee sellainen äijämäinen kuva kun joku muija nakkaa biitin huuleen. Samaten jos muija alkaa käärimään sätkiä.
Tiedän yhden ja hän on aivan ihana ihminen.🙂