Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en muista milloin olisin ollut viimeksi sairaana

Vierailija
19.04.2020 |

En siis muista milloin viimeksi olisin ollut tiettävästi Kovassa flunssassa, kuumeessa, vatsataudissa tmv. Jotain lievää kurkkukipua on pari päivää ollut, mutta en laske silloin olevani sairas.
Kovasti olen odottanut milloin itseeni voisi joku tauti tulla, mutta ei oo näkynyt.

Onko täällä muita, joilla samanlaista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska muistan että viimeksi olin kuumeessa kaksi vuotta sitten pääsiäisenä. Outoa kun sitä ennen olin vähintään kolmesti vuodessa kipeänä.

Vierailija
4/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen koko ajan terve. Ihan kiva. Ei edes flunssaa.

Vierailija
5/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli norovirus 15 vuotta sitten. Se oli kamalaa, mutta onneksi meni parissa päivässä ohi. Minulla on kaksi lasta, jotka kumpikin oksensivat kerran saman taudin takia. Kaveripiirissä monet olivat yli viikon pois hoidosta ja koulusta, joten uskon meidän geenien olevan vastustuskykyisiä mahataudeille. Flunssat pidetään aina hyvin lievinä, eli esim. itse en ole ikinä jättänyt menemättä töihin flunssan takia (meillä ei voi olla pois töistä ilman kuumetta).

Vierailija
6/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Tai oisinko ollu 3 vuotta sitten flunssassa.

Vierailija
7/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli norovirus 15 vuotta sitten. Se oli kamalaa, mutta onneksi meni parissa päivässä ohi. Minulla on kaksi lasta, jotka kumpikin oksensivat kerran saman taudin takia. Kaveripiirissä monet olivat yli viikon pois hoidosta ja koulusta, joten uskon meidän geenien olevan vastustuskykyisiä mahataudeille. Flunssat pidetään aina hyvin lievinä, eli esim. itse en ole ikinä jättänyt menemättä töihin flunssan takia (meillä ei voi olla pois töistä ilman kuumetta).

Miten teillä todistetaan että sulla on kuumetta ja voit olla esimiehen luvalla poissa töistä?

Vierailija
8/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan. 2001. Oli influenssa. Ei ollut kuumetta, mutta todettiin testillä Työskentelin päiväkodissa.

Olin sen jälkeen monta vuotta päiväkodissa

Jos haluatte tietää miten vältin norot jne niin vastaan.

Vierailija
9/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan sairas, mitä nyt joskus vähän jomottaa ja on huono olo kun lähden töihin ja siellä sitten raivoan, kun ei meinaa jaksaa t:ikiterve

Vierailija
10/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 vuotta sitten influenssassa. Sen jälkeen en ole mitenkään ollut kipeä.

Mun poika on nyt 24 vuotias ja muistan vain yhden kuumeen hänellä olleen. Sai koulussskin jonkun erikoismaininnan kun ei ollut kertaakaan poissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan