Mies, mitä mieltä naisesta, joka omistaa dildon tai vibraattorin?
Kommentit (23)
Säälittävä runkkari. Ei jatkoon.
T: Miehekäs mies
Jos häntä ei häiritse seksinukkeni, niin ihan jees.
Kyllä kaikilla mun exillä on vähintään vibra ollut. Pidän ihan tavallisena asiana.
Hyi. Joku peräkammarin tyttö tulee mieleen.
Ymmärtää selvästi nautinnon päälle.
Ei saa miestä. Joutuu tyytymään muoviin. Nolo.
Miehelle tulee mieleen, että voisko päästä katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikilla mun exillä on vähintään vibra ollut. Pidän ihan tavallisena asiana.
Mutta olisivat takuulla nauraneet sinun tekopillullesi ja se olisi alentanut miehistä tasoasi huomattavasti. Naiset ja niiden tuplastandardit.
Elinvoimainen, vitaalinen, kiihkeä, nautinnonhaluinen.
Haluaisin heti.
T: mies
Mulla on ihan kokonainen ”lelulaatikko” ja myönnän olevani runkkari. En ole kyllä mielestäni säälittävä runkkari, ja onneksi oma mieheni on vain hyvillään seksuaalisuudestani ja tavoistani ilmentää sitä. Lelut on käytössä kyllä miehen kanssa yhdessäkin ja myös hänelle on hankittu leluja. Enemmän kyllä minulla on nämä lelut käytössä. Miehet taitaa tykkätä leluja enemmän visuaalisesta stimulaatiosta, jota onkin runsaasti tarjolla netissä.
Osoitus siitä, että naista kiinnostaa seksi. Ei ole näinä päivinä mikään itsestään selvyys.
Vierailija kirjoitti:
Miehet taitaa tykkätä leluja enemmän visuaalisesta stimulaatiosta, jota onkin runsaasti tarjolla netissä.
Miehille ei kovin hääppöisiä leluja edes ole. Muutaman olen ostanut ja heittänyt pian menemään. Siinä mielessä naiset ovat kyllä etuoikeutettuja, kun valinnanvaraa on ja kaikille löytynee se mikä toimii ja mistä tykkää.
Kyllä minun mielestä ei mitään tai vaan onhan se nössö jos ei löydy molempia. Mikään ole ihanampaa kuin vibrata tai dildottaa tyttöystävää esim. leffaa katsoessa. Yleensä ei kyllä kestä varttia kauempaa kun alkaa ottamaan suihin tai vaatia sitä "oikeaa" sisäänsä.
Aloittaessani nykyisen suhteeni olin aika mustasukkainen näille leluille kun daami näistä kertoi mutta suorastaan häpeän tätä jo edesmennyttä tunnetta! Ne ovat meidän yhteisiä leljuja ja olen itsekin palon vapautuneempi omille vähän erikoisille jutuilleni. Upeeta seksiä!!!
What do you want to do ?
New mailCopy
Maailman ihanin nainen. Olen ostanut hänelle monia vibraattoreita, satifyereitä (2) ja dildoja. Useinhan ne menevät rikki, siksi on hyvä olla useampia jo varalla. Olisi varmaan kurjaa olla ilman.
Normaalia. Ja kiihottavaa katsella kun toinen sauvailee.
Ihan normaalia. Jos tykkää niin sit tykkää. Itselläni aika läjä erilaisia leluja. Vaimolla kaksi. Hyvin tullaan toimeen. Jokainen tavallaan.
Vastaavasti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3734780/nainen-mita-mielta-miehesta-jok…